IE7 werkt niet meer

• Onderwerp starter Onderwerp starter egkok
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Ik heb Vista met IE7. Ik krijg de laatste tijd de mededeling>> Internet Explorer werkt net meer.>>> Internet explorer wordt opnieuw gestart.>>> en dan gebeurt dit ook daadwerkelijk. Ik wilde hier vanaf en ik heb een totale herinstal gedaan van Vista. Helaas zelfs in de kale configuratie krijg ik hetzelfde ge-etter. Hoe kom ik hiervanaf>>of nog beter hoe kom ik van IE7 af????

Ik heb Vista met IE7. Ik krijg de laatste tijd de mededeling>> Internet Explorer werkt net meer.>>> Internet explorer wordt opnieuw gestart.>>> en dan gebeurt dit ook daadwerkelijk. Ik wilde hier vanaf en ik heb een totale herinstal gedaan van Vista. Helaas zelfs in de kale configuratie krijg ik hetzelfde ge-etter. Hoe kom ik hiervanaf>>of nog beter hoe kom ik van IE7 af????

Hoi Egkok,

Ik heb helaas geen oplossing voor je maar juist het zelfde probleem.
Bij bepaalde websites als bijvoorbeeld: conrad.nl of subpagina's van kieskeurig.nl slaat IE7 gewoon vast (en zo zijn er veel meer sites). Vervolgens moet ik in taakbeheer de boel afsluiten of opnieuw op laten starten.
OS is tevens Vista.

Iemand die een eventuele oorzaak kent en vooral een oplossing voor dit vervelende probleem kan geven?

Alvast bedankt voor reacties!

Met vriendelijke groet,

Beste Egkok,

Ik had al op dit forum gezocht en de oplossingen werkten tot nu toe niet. Nu ben ik anders gaan zoeken en kwam ik deze tegen: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=324502&highlight=loopt+vast
Ik heb Skype op mijn pc staan en daar zat het probleem voor mij, zo lijkt het nu.
Een update gedaan van dit programma en IE7 slaat niet meer vast.
Misschien heb jij iets aan deze oplossing of een van de anderen genoemd op de link.

Met vriendelijke groet,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan