Ie7

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ed58
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Ed58

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2007
Hallo allemaal, kan de Microsoft Internet Explorer zonder problemen van mijn computer worden verwijderd? Ik bedoel dat hiermee niet andere programma's of browsers worden verstoord? Zelf gebruik ik Firefox en Opera. Nooit problemen. Echter zodra de IE7 wordt gebruikt en ik trek daarna mijn Spybot search and destroy erover, dan krijg ik steeds de melding dat er via Microsoft Windows Security Internet Explorer diverse entries zijn. Dit verschilt van 1 tot 7 entries. Dit probleem doet zich alleen voor bij IE7. Nooit bij mijn andere browsers. Dus...... wie weet hier meer van of heeft advies. Alvast bedankt. Ed.:o

Start - Configuratiescherm - Software - Windows Onderdelen toevoegen of verwijderen - Internet Explorer afvinken.

Kan zijn dat je wel eerst terug moet naar IE6 voor hij verwijdert wordt. Heb het zelf nog nooit geprobeert.

die entries die spybot vindt hebben nix te maken met spyware, staat het windows beveiligingscentrum niet vermeld ?
Je kan die op negeren zetten.

Ie7.

Dank voor de reacties, alleen......... Als die entrys niets met spyware te maken hebben, wat dan wel en waarom heb ik ze alleen bij de IE7? Vast geen geintje van "uncle Bill Gates".
In elk geval dank voor de reacties. Groetjes Ed.

Dank voor de reacties, alleen......... Als die entrys niets met spyware te maken hebben, wat dan wel en waarom heb ik ze alleen bij de IE7? Vast geen geintje van "uncle Bill Gates".
In elk geval dank voor de reacties. Groetjes Ed.

het is geweten dat bill interesse heeft voor jou gedrag op internet ... kijk maar eens naar wmp !

wmp?

Hai de Jean, wat bedoel je met wmp? En hoe kan ik dat bekijken? Groetjes Ed.

ik weet niet wlke firewall je gebruikt, maar sygate gaf dadelijk aan dat wmp naar huis "belde" bij het afspelen van een filmpje ... standaard zendt wmp gegevens over het gebruik naar microsoft.

Vraag ik mij toch af hoe dat kan. Ik heb helemaal geen filmpje afgespeeld. Dus volgens mij ben je de boel aan het stangen.:evil:

Vraag ik mij toch af hoe dat kan. Ik heb helemaal geen filmpje afgespeeld. Dus volgens mij ben je de boel aan het stangen.:evil:

over die wmp, dat was maar een voorbeeld van 1 der manieren waarop microsoft gegevens probeert te verzamelen ...

Nou, uncle Bill doet zijn best maar. En dat is dus gelijk de reden waarom ik geen Vista gebruik. Juist daar hebben ze het een en ander mee uitgehaald. Maar mijn vraag is beantwoord, dus ik denk dat ik klaar ben met dit topic. Groetjes Ed.:D

Nou, uncle Bill doet zijn best maar. En dat is dus gelijk de reden waarom ik geen Vista gebruik. Juist daar hebben ze het een en ander mee uitgehaald. Maar mijn vraag is beantwoord, dus ik denk dat ik klaar ben met dit topic. Groetjes Ed.:D

mooi zo, ff opgelost zetten !

Volgens mij had ik dat al gedaan. Doe ik tenminste altijd als de vraag is opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan