ie8 met java probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaikke

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2001
helpers,
zodra ik ie opstart (starpagina.nl) komt de melding java niet geinstalleerd. Zodra ik installeren toesta, komt ssvagent.exe in beeld, dit is niet te installeren en na enkele minuten komt startpagina, wel in beeldscherm, doch maar 1 rij.
Wil via Blokker.nl foto's uploaden, maar zodra blokker en foto word aangeklikt, weer de melding jave ontbreekt.

NU chrome geinstalleerd, en werkt goed, maar draai liever ie.

Kan iemand mij helpen svp.
Thanks. Kees jaikke

:confused: Dat is nu zeer ingewikkeld en twijfelachtig helaas ....:confused:
CITAAT van een Microsoft Engl forum :

Normaal ssvagent.exe is een veilige bestand, en tot nu toe is niet geassocieerd te worden met een virus. Maar sommige spyware en adware of virussen kunnen zich verstoppen als ssvagent.exe, vooral als er zijn gevonden in de map Windows-systeem: C: \ Windows \ ssvagent.exe of c: \ windows \ system32 \ ssvagent.exe.

Verder schrijven ze dat je die alleen maar vanuit veilige modus verwijderen kan, ......dus moet je kijken dat je met goede antivirus programma of Spyware programma ofzo die ssvagent.exe zo snel mogelijk verwijdert :(
Met bijv. Malware Bytes AntiMalware ...of Trojan Remover ?? ( allebei niet gratis ! :confused: ) ....

Als je op startpagina.nl meldingen krijgt over het ontbreken van Java (niet javascript dus) dan is er iets goed mis, er staat helemaal geen Java op die pagina. Tijd om je PC op virussen/spyware te scannen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan