IE8 met Russiche tool tips...

Status
Niet open voor verdere reacties.

pelikano

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2009
In IE8 onder vista heb ik al een hele tijd Russiche(?) tool tips. Nu wordt mijn Russiche maar niet beter dus ik wil graag of gewoon de Nederlandse tool tips of geen tool tips. In andere browsers (FF & chr) heb ik geen last van dit probleem.

Iemand hier ervaring mee?

Misschien een Rus die dit kan oplossen...?

В IE8 под Vista я долгое время русский (?) Подсказка. Теперь мой русский, но не лучше, так что я бы так же, как голландский или любой инструмент советы или подсказки. В других браузерах (FF & CHR) Я не страдаю от этой проблемы.

Любое этого опыта?

Hoi !

Veel min of meer legale download-site's worden momenteel gehost in Rusland en aanverwante republieken.

Als je daar wat download krijg je bijna altijd dit soort ellende mee.

Als je onder XP werkt kun je gewoon IE8 verwijderen en opnieuw installeren, uiteraard nadat je het register hebt schoongemaakt en je PC ad/malware-vrij is.

Greetz,

Harry.

het doet zich voor op de laptop met legale Vista en officiële Office2007. Met een echte McAfee virusscan en we downloaden geen spullen van rare sites. Maar je weet maar nooit via wat voor een site de spyware komt.
Is er een mogelijkheid om de fabrieksinstellingen terug te zetten van IE? Als ik hem opnieuw installeert behoudt Windows de instellingen.

Hoi !

Eerlijk gezegd geen flauw idee, ik gebruik die rommel van @Microsoft al jaren niet meer, zoals 50 % van de wereldbevolking inmiddels !

Maar daar kan hier vast iemand anders je wel 'n antwoord op geven.

O ja: dit soort grappen komt nooit "zomaar " zoals de klanten hier en bij me thuis altijd beweren.

Greetz.

Harry.

Beste Harry Snor, bedankt voor het meedenken, hier kan ik echt iets mee:thumb::rolleyes:

aangezien er niemand is met deze ervaring ben ik er zelf mar dieper ingedoken.

Hier nog even een screendump: Russiche trool tips.jpg

Het blijkt een invoegtoepassing te zijn: Google Toolbar versie 6.3.1014.1517

Het uitschakelen is voldoende om de tooltips te laten verdwijnen.

Zo zie je maar, ook legale software kan rare dingen veroorzaken. Ik snap nu beter dat Harry Snor geen Windows meer gebruikt want als je veel op Russchische sites komt....:D:D

Laatst bewerkt:
Hoi !

Ik gebruik geen IE meer, zoals inmiddels het merendeel van de wereldbevolking, dus zo gek is dat niet !

Binnenkort iedere Windows-gebruiker trouwens een browser kiezen via een door de EU verplichte update.

Enne...Google toolbar draait hier al jaren op Mozilla Firefox, maar een russische tooltip heb ik nog nooit gehad, hoor.

En inderdaad, ik kom regelmatig op russische sites, gewoon omdat ze het meeste PC/Microsoft-nieuws altijd 2-3 dagen hebben dan de rest van de wereld.

Succes met IE,

Greetz,

Harry

ik zelf gebruik Chrome...:love:

helaas zit je aan IE vast als je voor een bedrijf werkt dat Weboutlook, Sharepoint en andere MS toepassingen gebruikt voor de informatievoorziening. De integratie van deze software gaat zo ver dat je poepie flauw wordt als je Ch, FF of andere browser gebruikt.

Maar het gebruik van browsers is niet de discussie voor dit item. Het werkt weer, mij vrouw is blij en hopelijk hebben andere mensen met dit zelfde probleem baat bij deze oplossing.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan