IE8 mist soms plaatjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Vandaag heb ik IE8 geintalleeerd en ik moet zeggen hij ziet er een stuk strakker uit. Kan nog niet zeggen of hij sneller is geworden, want hij lijkt meer moeite te hebben met het laden van beelden.

Nu is het zo dat hij bij sommige sites die beelden niet laat zijn. Is hier iets aan te doen?

IE 8 Traag en mist beelden

Onlangs is IE 8 verschenen, maar ik heb hem nu al verwijderd. Hoewel de layout een stuk is verbeterd, is hij een stuk trager geworden. Nog erger is dat hij bij sommige sites geen beelden laat zien.

Onbegrijpelijk dat ze IE 8 hebben vrijgegeven :evil:

Wat voor OS heb je>?

32bit of 64bit??
Het is zo dat bij IE7 64bit geen flash ect ondersteund, masar dan kun je nog gewoon de IE7 32bit draaien, waar flash wel in werkt.

Misschien ook het zelfde als IE8

Ik heb Vista met 32 bit die IE8 zou moeten ondersteunen. Die flashplayer heb ik bij IE7 geinstalleerd. Kennelijk moet die nog een update krijgen, want de hele layout van IE8 is veranderd. De Telegraaf staat nu mooi in breedbeeld. Ook bij Kieskeurig of Voetbalprimeur zijn de rare overlapteksten verdwenen. Echter bij beelden/pictures is er een nieuw probleem ontstaan.Waar eerst 3 of 4 plaatjes naast elkaar stonden in IE7 is dat nu bijvoorbeeld op sites maar 2. Hij deelt ze dus nu anders in. Maar vaak krijg je lege velden te zien, bovendien is IE 8 een stuk trager geworden dan IE7 en dat is jammer want hij ziet er op zich best een stuk strakker uit. Voorlopig dus geen IE8 voor mij.

Laatst bewerkt:
Dat is dan bij jou het geval.
Bij mij werkt hij als een speer en is hij sneller als 7 en ik durf zelfs te zeggen dat hij nu net zo snel is als Mozilla.
Geen probleem met plaatjes laden ook overigens.
Maar gezien de vele add ons die ik gebruik bij Mozilla blijf ik dus bij Firefox.

Dat is dan vreemd. Ik heb bij bepaalde sites waar een hoop afbeeldingen opstaan lege velden met een rood kruis. De afbeeldingen in IE8 worden nu groter afgebeeld dan in IE7, maar bij sommige sites zie ik ze niet. En ja bij mij is ie vreemd genoeg trager.

Dat is dan vreemd. Ik heb bij bepaalde sites waar een hoop afbeeldingen opstaan lege velden met een rood kruis. De afbeeldingen in IE8 worden nu groter afgebeeld dan in IE7, maar bij sommige sites zie ik ze niet. En ja bij mij is ie vreemd genoeg trager.

Hey PJnijm
ik heb dat bij IE8 ook, dat ik kruizen zie
Hoe heb jij dit opgelost. ik kom er niet uit
groet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan