IE9 heeft een paar rare problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Richh

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2009
Voordat ik verder ga wil ik nog eerst graag reclame maken voor een nog niet opgeloste vraag. Het gaat over de map ''Thuis" verplaatsen van C: naar D: in windows Vista in het menu ''Opslaan als'' en in het start menu. KLIK A.U.B HIER en help me...!

De problemen zijn als volgt:

- Bij auto-aanvullen in ''Geschiedenis'' kun je individuele websites verwijderen door op het rode kruisje te drukken. Dit gaat goed, behalve bij websites < Deze pagina heeft geen titel >, deze komen steeds weer terug nadat ik ze heb verwijderd. CCleaner, geschiedenis verwijderen, auto-aanvullen verwijderen: het helpt allemaal niet...deze pagina's zijn onverwijderbaar, of is er toch een oplossing?
> > > - Bijlage: (Bekijk bijlage Helpmij.docx), sorry dat het een word bestand is, maar opslaan als in het knipprogramma werkt niet...zie derde streepje hier onder...

- Probleem twee gaat over het envelopje dat aanwezig was IE8. Hiermee werd je doorgelinkt naar Windows Live Hotmail, dus niet naar Windows Live Maile maar naar de website www.hotmail.com. Hoe krijg ik dit in IE9 en hoe krijg ik Windows Live Hotmail terug in mijn start menu?

- Geen vraag over IE meer, maar misschien heeft iemand er wel antwoord op.
Opslaan als in het knipprogramma werkt niet meer...hoe los ik dit op.
Zoals boven stond: is het ook mogelijk om direct te komen bij D: documenten als ik op opslaan als druk, inplaats naar C:? Zie deze link voor meer informatie.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met de bovenstaande problemen.

Nogmaals, bijlage bij streep 1: Bekijk bijlage Helpmij.docx

Laatst bewerkt:
hoe los je dit op instaleer firefox XD je moet es zien op de site van Microsoft of er geen fix staat voor internet explorer ikzelf gebruik het niet ik instaleer altijd een andere browser en IE vliegt der dan af :p

haha, dat is niet de oplossing die ik zoek...

Ook geen antwoord op mijn laatste vraag over het knipprogramma en over de map ''Thuis''?

Ga in het Internet Explorer 9 venster in de rechterbovenhoek naar het tandwiel en kies dan voor Internetopties onderaan.

In het volgende venster klikt u op het Tabblad Inhoud en kiest daar voor Instellingen onder de categorie Automatisch aanvullen

Het scherm wat u nu krijgt is voor het verwijderen van gegevens voor auto aanvullen. U ziet hier een Hoofdcategorie Adresbalk met daaronder wat subcategorieën. Wanneer u hier een vinkje uitzet wordt de categorie niet meer in de adresbalk weergegeven. Wanneer u dit wel wilt dat dit wordt weergegeven maar u wilt de geschiedenis verwijderen laat u alles aanstaan en klikt u op Geschiedenis van Automatisch aanvullen wissen.

Wanneer u op Geschiedenis van Automatisch aanvullen wissen heeft geklikt komt u in het onderstaande scherm voor het verwijderen van de browser geschiedenis. Klik hier ook op verwijderen om de volledige browsergeschiedenis te wissen.

Wanneer u hierna alle schermen sluit, waaronder ook de Internet Explorer zelf en je herstart de Browser, zult u merken dat nu alle informatie is verdwenen en dat de geschiedenis van voor af aan wordt bijgehouden.

Indien dit niet het geval is en al deze sites komen terug schakel dan alle niet-Microsoft invoegtoepassingen uit m.b.v. deze fix http://go.microsoft.com/?linkid=9646978 en scan op malware/spyware.

Beste MicrosoftHelpt

Teneerste, het antwoord wat u geeft heb ik al gedaan. Ik wil niet dat mijn browsergeschiedenis wordt verwijderd enkel alleen die rot websites die niet weg willen als ik op dat kruisje druk. Dus ik wil alleen websites verwijderen die ik niet wil zien in mijn automatisch aanvullen (komen steeds weer terug!), niet mijn volledige geschiedenis.

Ten tweede, aangezien je van Microsoft bent kunt u mij ook wel helpen met mijn andere problemen.

- Het envelopje dat aanwezig was IE8: hiermee werd je doorgelinkt naar Windows Live Hotmail, dus niet naar Windows Live Mail maar naar de website www.hotmail.com. Hoe krijg ik dit in IE9 en hoe krijg ik Windows Live Hotmail terug in mijn start menu?

- Is het ook mogelijk om direct te komen bij D: documenten als ik op ''opslaan als'' of op ''Thuis'' druk, inplaats naar C:? Zie deze link voor meer informatie.

Ik hoop dat u het antwoord voor mij heeft.

Laatst bewerkt:
Kopie bericht:

Beste MicrosoftHelpt

Teneerste, het antwoord wat u geeft heb ik al gedaan. Ik wil niet dat mijn browsergeschiedenis wordt verwijderd enkel alleen die rot websites die niet weg willen als ik op dat kruisje druk. Dus ik wil alleen websites verwijderen die ik niet wil zien in mijn automatisch aanvullen (komen steeds weer terug!), niet mijn volledige geschiedenis.

Ten tweede, aangezien je van Microsoft bent kunt u mij ook wel helpen met mijn andere problemen.

- Het envelopje dat aanwezig was IE8: hiermee werd je doorgelinkt naar Windows Live Hotmail, dus niet naar Windows Live Mail maar naar de website www.hotmail.com. Hoe krijg ik dit in IE9 en hoe krijg ik Windows Live Hotmail terug in mijn start menu?

- Is het ook mogelijk om direct te komen bij D: documenten als ik op ''opslaan als'' of op ''Thuis'' druk, inplaats naar C:? Zie deze link voor meer informatie.

Ik hoop dat u het antwoord voor mij heeft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan