Ie9, KpnVandaag Blokken/achtergrondkleur niet meer aan te passen, iemand tips?

Status
Niet open voor verdere reacties.

altavar

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 okt 2011
Berichten
1
Hallo allen,
Ik heb Windows 7, IE9 en kan sinds een tijdje niet meer de homepage van KPN Vandaag aanpassen, geen kleuren veranderen blokken toevoegen etc...
Heb al meerdere malen IE9 opnieuw standaardinstellingen gestart echter zelfde effect....
Als virus programma gebruik ik Norton 360.
Iemand tips????
Alvast bedankt voor de moeite!
Altavar
 
Ik heb zojuist de website van KPN vandaag getest in IE9. De website is nog niet compatibel met Ie9. Wanneer ik de Browser modus en Document modus wijzig naar "Compatibiliteitsweergave van Internet Explorer 9" en "Standaard instellingen voor Internet Explorer 8", werkt de website wel en kan ik ook weer de blokken wijzigen. De Browser modus en de Document modus kunt u wijzigen door in Internet Explorer op de F12 knop te drukken. Meer info over het wijzigen van de browser modus en de Document Modus kunt u lezen op de volgende website:

http://blogs.msdn.com/b/ie/archive/2010/10/19/testing-sites-with-browser-mode-vs-doc-mode.aspx
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan