IE9 loopt regelmatig vast

• Onderwerp starter Onderwerp starter Reth
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Reth

Gebruiker
Lid geworden
14 jun 2004
Sinds een aantal dagen lopen mijn internetpagina's steeds korte tijd vast. Ook scrollen lukt dan niet. Ik heb al het volgende zelf geprobeerd, maar helaas zonder resultaat:
Systeemherstel,Scan met Avast en Hitmanpro,Windowsupdate gecontroleerd, bij Extra invoegtoepassingen beheerd,Microsoft Fix it........ maar helaas zonder enige resultaat,
Het vreemde is als ik via Bureau-accessoires>systeemwerkset>Internet Explorer (zonder invoegtoepassingen) opstart dan doet hij het wel. Zodra ik echter op de gewone manier opstart ( en via extra alle invoegtoepassingen uitschakel) doet hij het happerend.
Ik heb Vistapremium op mijn laptop.
Hopelijk is er iemand die weet hoe dit kan komen.

Herstel het probleem

oplossing: Herinstalleer internet explorer Hoe?
Ga naar ie.microsoft.com
Kies Downloaden...
en installeer opnieuw

kan je het niet lezen?

oplossing: Herinstalleer internet explorer Hoe?
Ga naar ie.microsoft.com
Kies Downloaden...
en installeer opnieuw

Laatst bewerkt:
Welke invoegtoepassingen heb je allemaal geïnstalleerd? Dit kun je zien door op het tandwiel te klikken (rechtsboven) en dan voor invoegtoepassingen beheren te kiezen.

Hier de gevraagde informatie. Ik schakel steeds alles uit, maar even later is er weer het een en ander ingeschakeld. Is dat ook niet vreemd?
Alvast hartelijk dank voor het meedenken.

Bijlagen

• invoegtoepassingen IE.jpg
    invoegtoepassingen IE.jpg
    70,7 KB · Weergaven: 41
  • invoegtoepassingen IE 2.jpg
    invoegtoepassingen IE 2.jpg
    71,9 KB · Weergaven: 45
Wonderderlijk, maar opeens loopt er niets meer vast! Misschien toch door het uitschakelen van de invoegtoepassingen. Er is er nu nog maar één ingeschakeld (zie vorige bericht) Zijn er nog invoegtoepassingen die ik beter wel kan inschakelen? Hoor het graag.

Misschien die van Avast omdat die je waarschuwt als je een niet vertrouwde site te pakken hebt.

Hartelijk dank voor je hulp.Hopelijk blijft IE het nu goed doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan