iedere keer fout bij branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

vipertronic

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2005
als ik met nero 7 of 6 wilt branden of met pinnacle krijg ik iedere keer een foutmelding

de pc is geformateerd en we hebben verschillende merken cd al geprobeerd kan dit te maken hebben met kortsluiting in de kast ? mijn mobo moet je op de metalen pinnetjes drukken en werken zonder een ringetje. moeten de klemmetjes van het i/o shield ook goed vast zitten ?

of staat dit er los van ? pc werkt verder goed of is er een proggie wat het brand probleem veroorzaakt zoals winamp ofzo ? ik heb een 300 watt voeding is dit misschien het probleem rare is laats met nero 7 kon ik wel een schijf kopieeren maar niet een mp3 branden nero 6 werkte toen helemaal niet en pinaccle (allemaal legale versies) ook niet.

weet niet waar ik het moet zoeken oja dvd brander is nieuw dus heb geen vieze lens ofzo en rpobleem doet zich ook voor bij de cd brander

Heb je Nero 6 en 7 alle twee geinstalleerd staan? Krijg je een foutmelding?

nee enkel 6 eraf gehaalt en dan 7 en andersom en ook pinaccle
is een pc van een vriend van me maar bij branden steeds een foutmelding
weet niet welke moet ff kijken bij hem

hij zei tegen me met me oude kast geen last van maar volgens mij heeft dit niks met mobo overzetten in andere kast te maken

nero 6 en pinaccle branden helemaal niet nero 7 enkel schijf kopieeren
snap er de kerstballen niet van

Heb je met de nieuwe brander al eens gebrand? Anders zou het kunnen dat je je master/slave setting niet goed hebt staan.

de brander brand wel bij schijf kopieeren maar niet bij bv mp3 en enkel bij nero 7 bij 6 en pinaccle krijg ik meteen een foutmelding

moet ik mischien iets updaten firmware heet dat geloof ik ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan