IEEE 1394 (FireWire) Compleet verdwenen na clean install...

Status
Niet open voor verdere reacties.

eyebeekaii

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2006
Hallo,

Ik heb onlangs mijn pc geformatteerd en opnieuw geïnstalleerd, maar sinds dien zijn de (OnBoard) firewire poorten helemaal verdwenen.

Ze staan aan in het bios, heb alle windows updates geïnstalleerd, ook de optionele, maar desondanks alles ziet windows ze helemaal niet. Ze staan niet in het apparaatbeheer, en er staan ook geen apparaten die niet geïnstalleerd zijn. Alle apparaten zijn geïnstalleerd, maar de firewire staat er gewoon niet bij.

Ik weet dat het voor de hand liggend lijkt dat ze kapot zijn, maar het lijkt me nogal sterk omdat ze het voor de clean install wel gewoon deden, en ik heb er 2; eentje zit echt op het moederbord, en de andere is met een connectortje vast gemaakt.

Iemand enig idee... ?

Bedankt,

nog een cd bij je moederboard gehad??daar zullen de drivers wel opstaan:D

Heb ik uiteraard, maar daar staat helemaal niets op over firewire... bovendien moet dit automatisch herkend worden in windows :) is alle andere keren dat ik de computer opnieuw heb geinstalleerd ook geweest. Gebruik nu alleen de andere LAN poort ( heb er 2 op mijn moederbord ) maar daardoor zou mijn firewire niet minder moetenn werken...

Ieee 1394

Misschien met "Start" "Configuratiescherm" en dan naar "HARDWARE" gaan en te
trachten met of zonder CD de fire-wire poort opnieuw te installeren.

Succes

Ik heb het geprobeerd, maar wederom zonder succes :(

Als ik daarvoor kies, kent windows geen "standaard" apperaten, zoals gewoonlijk... Dus heb ik weer een driver bestand nodig. Een .inf bestand uiteraard... Maar dat heb ik dus niet, en op die damn driver cd staat niets. Heb op de site van Asus gekeken maar ook daar is niets te vinden jammer genoeg...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan