The Legend
Gebruiker
- Lid geworden
- 6 nov 2006
Volgende foutmelding heb ik op de Medion MD 97400 ( ^laptop ): " res://ieframe.dll/dnserror" gekregen na het proberen installeren van Service Pack 3.
Tijdens deze installatie gaf hij een error :' kan msjetol1.dll niet kopieren', daarna installatie vastgelopen en sindsdien is die error...
Dus telkens ik op internet wil, kan hij niet naar de gewenste pagina gaan. En linksvanonder komt dan die dnserror.
Heb, firefox al geinstalleerd, helpt niets...
Windows live werkt ook niet, ook geen updates van virusscanners bv.
Modem en router al uitgetrokken , eventjes gewacht en terug ingestoken, helpt ook niet.
Er hangt ook nog een andere pc aan, die ook draadloos werkt, maar daar is geen probleem mee.
Wie kan me verder helpen??
OS = Microsoft Windows XP
Media center Edition
Versie 2002
Service pack 2
IE = IE 7
Nu dacht ik eerst ff een image te maken, voor ik verder pruts, met Ghost32 8.0 via Bart PE, krijgt hij tijdens het maken van de image volgende foutmelding: cannot find following file ' A:\Ghosterr.exe'. En verder dan cancel raak ik niet.
Alvast bedankt.
Tijdens deze installatie gaf hij een error :' kan msjetol1.dll niet kopieren', daarna installatie vastgelopen en sindsdien is die error...
Dus telkens ik op internet wil, kan hij niet naar de gewenste pagina gaan. En linksvanonder komt dan die dnserror.
Heb, firefox al geinstalleerd, helpt niets...
Windows live werkt ook niet, ook geen updates van virusscanners bv.
Modem en router al uitgetrokken , eventjes gewacht en terug ingestoken, helpt ook niet.
Er hangt ook nog een andere pc aan, die ook draadloos werkt, maar daar is geen probleem mee.
Wie kan me verder helpen??
OS = Microsoft Windows XP
Media center Edition
Versie 2002
Service pack 2
IE = IE 7
Nu dacht ik eerst ff een image te maken, voor ik verder pruts, met Ghost32 8.0 via Bart PE, krijgt hij tijdens het maken van de image volgende foutmelding: cannot find following file ' A:\Ghosterr.exe'. En verder dan cancel raak ik niet.
Alvast bedankt.
Laatst bewerkt: