Iemand bekend met color kaserjet cp3525n

Status
Niet open voor verdere reacties.

janhp60

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2014
Het gaat hier om dat het formatter board , niets meer aangeeft in de controle panel.
Deze geeft geen melding meer en ready leds brandt niet meer.

Een oudje, daarmee wil niet gezegd zijn dat hij te oud is.
Die van mij is ouder...
Maar het zal repareren worden. Alleen of dat loont is de vraag.
Kijk eens op bv marktplaats of je een zelfde of wellicht nieuwere andere kunt krijgen voor en accceptabel bedrag.
Ik verwacht dat je daar beter mee geholpen bent.

Hoi, bedankt voor je reactie , maar een formatter board , kost maar 50 euro dus dat zal het probleem niet zijn.
maar hoe kan het controle paneel niets aan geeft met opstart. Houd deze verbinding met het formatter board?
De reden is dat er een soort van update is geweest en deze ineens naar een bepaalde slot wilde wegschrijven en toen was het panel uit.
Printer start goed op alleen geen beeld of leds werkt.

Zo gezien heb je gelijk, maar weet je zeker dat de oorzaak niet ergens anders ligt?
Dat een ander board voor de storing zorgt?
Dan begrijp ik uit je verhaal dat een foutive / afgebroken updat waarschijnlijk de oorzaak is.

De reden is dat er een soort van update is geweest en deze ineens naar een bepaalde slot wilde wegschrijven
Over welke update heb je het en naar welk slot zou het moeten gaan?

Misschien kun je opnieuw de firmware(?) downloaden en proberen over te brengen.
Als die het pakt ben je waarschijnlijk gered, anders moet je voor je zelf bepalen of die 50€ het waard zijn.

Laatst bewerkt:
Beste allemaal. Nu na vervangen van het formatter board. Doet de printer het weer. Besteld bij een firma on heereveen. En dat voor 59 euri. Terwijl HP Voor het zelfde board 345 euro vraagd.

ben blij dat dit gewerkt heeft.
nog veel plezier er mee.

Hoi, allemaal,

Nu ben ik alleen benieuwd , is het mogelijk om de firmware ufr geloof ik via een usb aansluiting op het formatter board , daar van te laten booten.
En dat het dan de firmware het weer naar het formatter board schrijft.???

Kwam er zelf op misschien iemand een idee nog.
In ieder geval bedankt voor het mee denken....

Firma HeideICT verkoopt hardware voor de HP printers is zeer goedkoop...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan