??? iemand chat met mij en hij staat niet in mijn contacktpersonen

Status
Niet open voor verdere reacties.

a194645

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2001
er begint telkens iemand met mij te chatten die niet in mijn contacktpersonen staat ( ik weet niet wie het is )

hoe kan dit ( ik heb hem geblokt maar hij was er net weer )

groetjes

Klinkt als een lekje, hoe goed ben je beveiligt tegen virussen e.d. (firewall , virusscanner enz)

Het kan dat je hem geaccepteerd hebt, maar niet in je lijst hebt opgenomen. Ofdat je hem ooit in je lijst gehad hebt en weer verwijderd hebt bijvoorbeeld...

Chatten

Geacht lid,

Vrienden maken met chatten is een tweerichtingenverkeer. Je kunt 1. iemand accepteren als een chatvriend én 2. iemand uitnodigen een chatvriend te worden. Actie 1 betekent nog niet Actie2.
Wat er waarschijnlijk gebeurd is, is dat jij iemand geaccepteerd hebt als vriend (actie1). Maar jij hebt hem niet uitgenodigd een chatvriend te worden (actie2).
Dit heeft tot gevolg dat jij in zijn lijst staat en hij niet in de jouwe.
De volgende keer probeer je uit te vinden wie het is en wanneer hij met je gesproken hebt. Als hij je niet bevalt, vraag hem dan jou uit zijn lijst te schrappen.

Nico200

oke tis duidelijk ik had die persoon een weekje terug geaccepteert al wist ik niet wie het was ( ik dacht een famillielid met een ander account )

hij stont er tweemaal in en heb hem nu tweemaal geblokt het zal nu wel overzijn zeker.

bedankt voor de uitleg

groetjes
johnny

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan