iemand die veel kent van de processor? UW HULP GEVRAAGD !!

Status
Niet open voor verdere reacties.

jennecy

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 okt 2008
Berichten
3
Hoi :)

Ik heb een opdracht over hardware en heb als onderwerp de processor. Dit is een opdracht die voor de helft van mijn punten meetelt op het examen. Ik ben niet zo begaan in de computerwereld en heb ondertussen al wat uren online zitten lezen. Vind het niet zo gemakkelijk allemaal maar heb toch al meer kennis opgedaan dan wat ik eerst had, maar met enkele vragen blijf ik zitten... Is er iemand die volgende vragen kan beantwoorden?

1. Wat zijn de voornaamste soorten, kenmerken, indelingen van de processors
(Intel,AMD) en hoe kan je deze het beste vergelijken?
2. Wat is de evolutie van de processor, en wat de toekomst?
3. In welke prijsklasse valt de processor?
4. Processoren werken beter bij de ene toepassing dan bij de andere (vb: AMD om te
gamen). Welke processoren kies je dan het best voor welke toepassingen?

Thx fo' your attention !
 
Daarom. Met wat googlen heeft hij binnen een half uur antwoord op al zijn vragen.

HIJ is een zij ;-) en geloof me heb al heel wat afgegoogled. Ben gewoon niet zo thuis in dat soort dingen. De basis heb ik al (zie bijlage) maar zodra ik een kleine vergelijking moet maken en daar over zit te lezen zijn ze me direct kwijt. Vind dit niet zo gemakkelijk in tegenstelling tot andere mensen. Als jullie me wat bij kunnen sturen met mijn opdracht, zou heel leuk zijn. De opdracht (tot nu toe) zit in de bijlage !
 

Bijlagen

  • processor opdracht.doc
    29,5 KB · Weergaven: 11

Al bedankt voor de site met de vergelijken van Intel en AMD. Morgen ga ik eraan verder werken want moet dadelijk door. Ik ga het zeker eens goed lezen, want ziet er heel "bruikbaar" uit. Ik zal alvast mijn woordenboek maar uithalen.. Neenee, zo erg is het nog net niet ;-)
Thx.
Nog tips steeds welkom :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan