iemand die verstand heeft van php

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja tuurlijk maar 3 maanden gelden wist ik nog niet eens wat php was, vind al dat het aardig hard gaat, en ik zit met school en werk computeren is een hobby. Maar ik mah hier toch vragen stellen???

ik heb goed en slecht nieuws, het goede is dat de install is gelukt. Maar als ik naar url/eng.php gaat dan krijg ik alle gegevens (usename, localhost enz. dan beste wijkbewoners en dan het hele verhaal en als je dan drukt op begin enguete doet die niets. Omdat mij verweten werd dat ik niets van php wist ging ik zelf even kijken in de script, nu heeft die alles gewwon include maar snap niet hoezo die niet die andere pakt.

we geven niet op, kun je het online zetten op een plaats waar bezoekers niet kunnen komen. Ik heb net je URL geprobeerd maar ik krijg een 404.

Geef even een goede link dan kijk ik even.

Het is nog makkelijker als je een zip bestand met de gehele enquete kunt dumpen hier dan kan ik alle codering goed zien.

ja eerst dacht ik ook dat het kwam door dat ze niet bij elkaar inde map zaten, maar heb ze helemaal in begin gezet geen map gemaakt. gewoon bestanden gelijk geupload naast elkaar

thuis en op mijn werk doet die het, ik word er nu echt knetter gek van, bel bijna elke dag die k*t provider. Ik had tegen hun gezegd dat de website vaak off-line was, das was niet waar volgens hun.
stelletje wankers.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan