Iemand die ze software portable wil?

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin71239

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2008
Heey wil iemand hier zijn software portable?
Je opent hem met 1 simpele .exe
Als je hem u3 wilt voor je usb stick kan ik dat ook nog doen.
Dus als je die software vaak gebruikt maak ik hem portable voor je. En kan je hem op je usb zetten en je kan hem overal openen.

Gr erwin. Stuur ook je software naar mijn email.
of upload ze ergens
mijn mail is: *knip*

Laatst bewerkt door een moderator:
En dit geld voor alle software? Zelfs al bestaan uit veel meer files? Kan je ook laten zien hoe je het doet. Het zou namelijk wel prettig zijn dat ik niet altijd afhankelijk van anderen ben. Mvg Swallav

En dit geld voor alle software? Zelfs al bestaan uit veel meer files? Kan je ook laten zien hoe je het doet. Het zou namelijk wel prettig zijn dat ik niet altijd afhankelijk van anderen ben. Mvg Swallav

Ja. Ik maak van heel veel bestande 1 simpele .exe
Het is moeilijk uit teleggen bovendien moet je ook progamma's kopen.
En ik zal wel een tuturial maken

Laatst bewerkt:
Ik heb een programma gestuurd. Zou je die portable kunnen maken.

Ja. Ik maak van heel veel bestande 1 simpele .exe
Het is moeilijk uit teleggen bovendien moet je ook progamma's kopen.
En ik zal wel een tuturial maken

Die programma's aanschaffen lijkt me geen probleem dus
ik kan niet wachten tot je tutorial klaar is:D

Laatst bewerkt:
Die programma's aanschaffen lijkt me geen probleem dus
ik kan niet wachten tot je tutorial klaar is:D

Ja de tutorial zal niet lukken.
1. Hij word tegroot 30 minuten
2. Me computer is opnieuw geinstalleert omdat ik een betere prossesor wilde en die werden niet meer gemaakt voor me moederboord dus heb ik ook een nieuw moederbord en ze hebben perongelijk me hard disk kapot gemaakt van 160GB en nu heb ik 300 GB gekregen maar er stond dus niks meer op dus ik moet alles op nieuw doen.
Een aangezien ik me windows XP code al tevaak heb gebruikt om aan te melden bij mircosoft. wacht ik tot ik vista binnen krijg.

Dus gaat nog even duren ;)

Je kan ook even google op een key. Maar ik heb dat programma eigenlijk wel nodig. Kan je anders vertellen welke programma's je gebruikt. Misschien kan ik daar wat verder mee.

Ja de tutorial zal niet lukken.
1. Hij word tegroot 30 minuten
2. Me computer is opnieuw geinstalleert omdat ik een betere prossesor wilde en die werden niet meer gemaakt voor me moederboord dus heb ik ook een nieuw moederbord en ze hebben perongelijk me hard disk kapot gemaakt van 160GB en nu heb ik 300 GB gekregen maar er stond dus niks meer op dus ik moet alles op nieuw doen.
Een aangezien ik me windows XP code al tevaak heb gebruikt om aan te melden bij mircosoft. wacht ik tot ik vista binnen krijg.

Dus gaat nog even duren ;)

Ah dat is jammer. Zou je niet kunnen zeggen welke programma's je ervoor gebruikt?

Beste,

Ik ben het niet helemaal met edwin eens!
Die software is gewoon gratis te downloaden. Wie is hier bekend met FTD? Hier staat zoiezo al een tutorial met alle progamma's erbij. Helaas lukt het niet bij mij omdat ik Vista heb. Deze is gebasseerd op XP. Dus..
Wie niet bekend is met FTD vraag het mij maar dan,

Met Vriendelijke Groet,

Autogek23

Je maakt dingen niet zo portable als ik ze maak. ;)
Op ftd posten ze er andere dingen van. Maar ik kan alles portable maken wat je wil. Maar nu nog even niet me vriend ze pc is er ook door gecrash dus doe het niet meer

Je maakt dingen niet zo portable als ik ze maak. ;)
Op ftd posten ze er andere dingen van. Maar ik kan alles portable maken wat je wil. Maar nu nog even niet me vriend ze pc is er ook door gecrash dus doe het niet meer

Dat excuus had je de vorige keer ook al!

Ik denk dat erwin een beetje een faker is.
Elke keer heeft hij een andere smoes.

Eerst dat ze computer crashed, nu die van ze vriend.

En FTD ondersteunt ook progamma's die je al protable kan downloaden maar ok tutorials met alle software erin zodat je gelijk aan de slag kan, Zelf heb ik een internetsite gevonden waarmee het ook stap voor stap staat uitgelegd en wat prima werkt!
Als iemand interesse heeft roept u maar.

En Erwin, hoe kan het dan zo dat jou EN je vriend zijn computer is gecrashed.
Software portable maken is niet schadelijk voor je computer.

Goed deze topic gaat een slotje krijgen, voordat hier een discussie ontstaat. daarbij is de topic al bijna een half jaar oud.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan