Iemand ervaring met 2 routers?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Axpero

Gebruiker
Lid geworden
10 mei 2007
Beste mensen,

Ik heb sinds kort een nieuwe router Zyxel die ik eigelijk met kabel zou moeten aansluiten.
Maar dat doe ik niet want daarvoor heb ik een Het Net abbonement gehad met een draadloos modem Speedtouch 120. Omdat ik nu van abbonement verwisseld heb heb ik dus die nieuwe router Zyxel die niet draadloos kan. Dus heb ik hem via mijn speedtouch aangesloten. Met de Speedtouch heb ik 11Mbps, maar met die andere zou ik 54 Mbps hebben. Nu heb ik alles aangesloten en werkt hij prima zelfs beveiligd. Maar ik heb nu dus 11 Mbps weet iemand hoe ik dit kan veranderen??

greetz. axpero

Als die Speedtouch niet sneller dan 11 Mbps gaat dan gaat hij dat ook niet. Dus je zult er geen 54 Mbps mee halen.

Maar hoezo kun je met die Zyxel 54 Mbps halen? Je zegt zelf dat je daarmee niet draadloos kunt :(

Als die Speedtouch niet sneller dan 11 Mbps gaat dan gaat hij dat ook niet. Dus je zult er geen 54 Mbps mee halen.

Maar hoezo kun je met die Zyxel 54 Mbps halen? Je zegt zelf dat je daarmee niet draadloos kunt :(

Als ik alleen de Zyxel aansluit haal ik wel 54 Mbps maar dat wordt dan met kabel.

Kabel is er niet in 54 Mbps :rolleyes:

Via een kabel haal je 10/100/1000 Mbps

Draadloos heb je in deze smaken:

802.11b = alleen 11 Mbps
802.11a = alleen 54 Mbps
802.11g = 11 Mbps of 54 Mbps
802.11n = minimaal 100 Mbps maar n is nog niet gestandaardiseerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan