Iemand ervaring met '360 total security' ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yari02

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jun 2002
Iemand ervaring met '360 total security' ?
Graag reacties.

Bij de vraag naar het beste av-product barst er altijd en gigantische discussie los omdat velen hun persoonlijke voor/afkeur hebben.
Daarom wellicht beter naar een objectieve vergelijking van pakketten gekeken: http://www.topreviews.nl/de-beste-antivirus-software/

Dan toch nog een persoonlijke noot: onlangs had ik een pc met een ransomvirus. Natuurlijk alle mogelijke pakketten en tools er op los gelaten en toen bleek dat alleen Bitdefender en ESET het ransomvirus herkenden en onschadelijk konden maken.
Op basis van die ervaring zou ik Bitdefender aanraden. Nadeel van Bitdefender vind ik weer dat ie wel heeeel erg streng is.

En ja. Voor de discussie weer eens losbarst. Eset doet het goed. Producten van Norton kun je beter mijden, want doen het wel goed. Maar 50% van je pc capaciteit gaat dan wel naar de virusscanner en dat is toch een beetje jammer.

Verder leesvoer bij avcomparitives.org

Geen ervaring met 360....., maar onderschrijf wel hetgeen over Bitdefender wordt geschreven.
Hier mogelijk nog interessant kijk / leesvoer: Klik de maand, jaar of een testmodule aan en kijk welke progjes keer op keer steeds goed scoren. Idd. o.a. Bitdefender

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan