iemand ervaring met belinea tft monitor

• Onderwerp starter Onderwerp starter gvh
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

gvh

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2002
mijn huidige belinea crt monitor gaat na 8 jaar raar doen, vreemde zweem over beeld en af en toe reageert de beeldbuis niet op aan uit knop. Ik zat al een tijdje te denken aan een tft scherm, en het gaat er nu maar van komen. ik zat bij alternate te kijken en daar stond een mooi scherm de 101751

http://www.belinea.com/include/zeigemonitor.asp?monitorid=743&sprachid=101&landid=81&lang=1

heeft iemand ervaring met belinea tft schermen. mijn crt monitor heeft het altijd perfect gedaan dus, maar ja hij kost toch 499 euro, als iemand reviews etc. heeft dan graag. bij kieskeurig.nl stond niets.

trouwens 25 ms response time is toch beter als 16ms response time?

ja, er staan op die sites wel beschrijvingen en technische aspecten, maar geen gebruikservaringen, en die zoek ik juist. de info die er nu staat vind ik ook op de fabriekspagina.

De responstijd moet zo snel mogelijk zijn, 16ms is veel sneller dan 25ms. Vooral bij het gamen is een snellere responstijd bijzonder belangrijk, als je veel spelletjes speelt vooral hier op letten.

Neem gerust je favoriet spel mee naar de winkel en zeg dat je wil zien hoe het spel er uit ziet op die monitor.

nou ik heb gewoon de gok gewaagd. Ik heb het scherm bij alternate besteld en vrijdag kreeg ik hem. Het is echt een heel mooi scherm, heldere kleuren, superscherp. Als ik bijvoorbeeld call of duty speel zie ik bij de snelle acties af en toe wel eens wat ghosting, maar dit is te verwaarlozen. En ook nog eens geen enkele dode pixel. Erg tevreden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan