Iemand ervaring met dreamhosting?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikself

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2001
Heeft iemand ervaring met dreamhosting?

Lijkt me qua prijs wel aardig en het ondersteunt frontpage-extenties, wat ik een groot voordeel vind.

www.dreamhosting.nl

Alvast dank

o,3 GB dataverkeer lijkt me erg weinig met 250 MB schijfruimte...

Geplaatst door T._de_vries
o,3 GB dataverkeer lijkt me erg weinig met 250 MB schijfruimte...
Ik weet niet waar je gekeken hebt, maar ik zie nergens 0,3 GB dataverkeer staan?

Overigens moet het www.dreamhost.nl denk ik zijn. Servers staan in de VS (Info ).

Voor ervaringen: Klik

Vreemd, hier krijg ik steeds een 404 (IE) of "site could not be found" (mozilla) voor www.dreamhosting.nl , vandaar dat ik ervan uit ging dat het om dreamhost.nl zou moeten gaan.

Pingen is hier ook niet mogelijk naar dreamhost.nl.

Als dat pakket er zo uit ziet: vreemde verhouding naar mijn mening. De kosten voor extra dataverkeer zijn......?

Geplaatst door headout
Vreemd, hier krijg ik steeds een 404 (IE) of "site could not be found" (mozilla) voor www.dreamhosting.nl , vandaar dat ik ervan uit ging dat het om dreamhost.nl zou moeten gaan.

Pingen is hier ook niet mogelijk naar dreamhost.nl.

Als dat pakket er zo uit ziet: vreemde verhouding naar mijn mening. De kosten voor extra dataverkeer zijn......?

Werkt deze link wel? http://www.dreamhosting.nl/index.php

De kosten voor extra dataverkeer kan ik niet vinden. (Staat misschien in de faq, maar als ik op die link klik krijg ík een 404...)
Dreamhosting heeft trouwens ook een pakket met 500 MB ruimte en eveneens 0,3 GB p/mnd dataverkeer.

Sorry voor de wat late reaktie.

dreamhosting.nl wordt door jullie dus afgeraden en dreamhost.nl is qua verhouding diskruimte/dataverkeer aan te raden? Of misschien nog andere/betere alternatieven/ervaringen?

´k heb hier dus totaal geen ervaring mee, vandaar mijn vraag op dit forum.

Alvast dank

ps. kan vanavond pas weer reageren.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan