iemand ervaring met ftd

• Onderwerp starter Onderwerp starter cbtje
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

cbtje

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2007
Hallo..heb 3 programma's gekregen, ftd, grabit en quickpar...nu wil ik werken met ftd, maak een nzb file wordt geopend in grabit en dan zijn het geen par's maar tekstdocumenten, iemand tips/adviezen??

die heb ik gelezen, maar kom er dus niet uit...vandaar mijn vraag

Je hebt ook nog Winrar nodig om de programma's uit te pakken. Grabbit weet ik niets van. Ik gebruikt FTDv3.Wat geupload is kun je zien dat dat gereed staat dan staat onderin de benodigde NZB die je dan kunt openen.

ja die files kan ik vinden, dan opent die automatisch grabit, hoe doe jij het daarna verder dan

Ik weet het niet helemaal zeker maar ik kan me herrineren dat er een bugje in Grabit zit als je hem voor het eerst gaat gebruiken, waardoor je tekst bestanden krijgt inplaats van rar files o.i.d, de eerste keer dat je hem gebruikt vraagt hij om de grouplist te downloaden, hier heb je vast op nee gedrukt aangezien je met nzb bestanden wilt werken.
Je kan alsnog de grouplist downloaden ( rechtermuis op je servernaam en refresh grouplist) en dan zou het wel moeten werken).

http://support.shemes.com/index.php?_m=knowledgebase&_a=viewarticle&kbarticleid=18&nav=0,2

ik krijg idd tekstbestanden ipv rarbestanden....ben nu de groepen aan het downloaden, dat zijn er nogal wat...alle alt.binaries?? Of is dat niet goed

Ik heb dan niet zozeer ervaring met Grabit, maar wel met FTD en Newsleecher.

Vaak staat in een post een link naar een NZB. Klik op deze link, vink de items aan die je wilt downloaden, en klik op creeer NZB.

Nu open je Grabbit of Newsleecher(wat mijn voorkeur heeft).

NZB-bestanden kunnen in GrabIt via de Batch tab geïmporteerd worden. Klik daartoe op de knop Article Import.

Een venster wordt geopend om de NZB file te importeren.
Zoek het NZB bestand op met verkenner, en klik daarna op Grab.

Let wel, wanneer de bestanden te oud zijn, kan het NZB bestand "leeg" zijn. Overweeg in dat geval een payserver.

Ik gebruik ook FTD en Newsleecher, maar als automatische via Binaire open dan loopt dat fout en start niet op, hoe kan ik dat verhelpen.

Als het om Binaire gaat dan moet je deze opalaan en deze week openen, dan gaat het wel goed.

als ik iets onder binaire open dan loopt dat fout, maar al in plaats dat in deze openen , dan film opslaan, dan ik deze b.v. film laten opstarten.

Het heb 2 jaar normaal goed gelopen, maar met de ander NZB heb ik geen probleem????

Heb jij een oplossing!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan