Iemand ervaring met Livesafer ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dusbaba

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2012
Ik heb bij aankoop van nieuwe pc een licentie meegekregen van Livesafer, een automatisch Back Up programma online, heeft iemand hier al goede of slechte ervaringen mee ?
Ik vind dit eigenlijk langs ene kant maar iets eng maar langs andere kant ook wel heel praktisch.... wat vinden jullie ?

Promotiefilmpje : http://www.youtube.com/watch?v=29H0ytK6Pw4&lr=1

Wat ik zo in het promotiefilmpje zie is het wel een goed en simpel te gebruiken programma.
Ben je in ieder geval zeker van een backup van je belangrijke gegevens zoals foto's en dergelijke.

Groeten Marcel

Ik heb zo nog eens rond geneusd naar "backup software",ik denk dat ik toch voor dit ga, is freeware en dan blijft toch alles intern ipv backup te maken via internet om ook al heb ik voor Livesafer een gratis licentie.... :p

Bij het verwijderen van een virus is Livesafer beschadigd en werkt niet meer. Ik krijg steeds meldingen dat een bepaald bestand niet gevonden kan worden. Heel irritant, ik moet 3 of 4 keer klikken om die melding weg te krijgen.
Heb geprobeerd Livesafer opnieuw te installeren, lukt niet 'is al geïnstalleerd'.
Heb geprobeerd Livesafer te verwijderen via Configuratiescherm, lukt niet omdat bestand niet gevonden kan worden.
Heb geprobeerd Livesafer handmatig te verwijderen, lukt niet omdat gevonden bestanden (via zoekfunctie) niet bestaan.

!!! Helpdesk van Livesafer geeft geen sjoege! Ze hebben de 2 manieren van verwijderen geopperd en nu dat niet blijkt te werken, wordt er niet meer gereageerd op mijn mails.

Dat is de reden dat ik dit bericht hier plaats. Livesafer zelf is oké (zolang het werkt). De helpdesk niet.

O, en Livesafer heeft niet standaard dat je online moet backuppen. Je kunt het ook doen naar je eigen externe harde schijf.

Laatst bewerkt:
Ik gebruik nu Synckback (freeware) en ben er heel tevreden van dus geen Livesafer meer voor mij ;) Misschien een tip (als je de error weg krijgt...)

Ik gebruik zelf ook naar volle tevredenheid Syncback.

Groeten Marcel

Van Livesafer heb ik geen enkele reactie meer gekregen. Ook niet nadat ik weer gemaild had dat ik nog altijd met dit probleem zit en nog altijd graag hulp wil. Ik heb op een andere manier alles handmatig verwijderd, met 'regedt32'.

Nu dus ook overgestapt naar Syncback.

Mocht iemand van Livesafer dit ooit lezen: Als je je klanten kwijt wil raken, moet je ze negeren, dan lopen ze vanzelf weg.
Niet dat jullie deze tip nodig hadden, dit is al jullie werkwijze.

LiveSafer Support

Beste Thea,

Wij trekken ons jouw opmerkingen aan en willen graag in de gelegenheid komen om onze procedures te verbeteren. In ons logboek voor het gebruik van de LiveSafer file back-up software kunnen we geen registratie terugvinden van "Thea66" dus zou je ons jouw email adres kunnen geven, zodat wij kunnen traceren wat er gebeurt is?

We hebben ook in ons support mail register gezocht naar een klacht die overeenkomt met die van jouw. Dit heeft geen resultaat opgeleverd.

De supportvragen over het gebruik van LiveSafer worden binnen 24 uur beantwoord, vaak zelfs ook in het weekend. Het niet beantwoorden van jouw (herhaalde) vraag vinden we zeer opmerkelijk en wij willen er alles aan doen om de oorzaak hiervan te achterhalen.

Met vriendelijke groet,

Freerk André de la Porte
LiveSafer Support
email: support@livesafer.net

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan