Dag mensen,
Ik heb onlangs een scriptje dat een map aanmaakt met een aantal sub mappen.
Als ik hem op mijn laptop gebruik doet hij het prima. maar als iemand anders hem op zijn systeem doet niet, afentoe wel en afentoe niet, ik snap er eerlijk gezegd niet zoveel van, kunnen jullie misschien even kijken of het bij jullie wel werkt?
------------
--------------------------
let trouwens wel op het script maakt mappen aan op de "K" schijf op dit moment, dat is een netwerk schijf bij ons waarop die mapjes aangemaakt worden.
MvG,
Wim
Ik heb onlangs een scriptje dat een map aanmaakt met een aantal sub mappen.
Als ik hem op mijn laptop gebruik doet hij het prima. maar als iemand anders hem op zijn systeem doet niet, afentoe wel en afentoe niet, ik snap er eerlijk gezegd niet zoveel van, kunnen jullie misschien even kijken of het bij jullie wel werkt?
------------
Code:
<html>
<head>
<title>Untitled</title>
</head>
<body>
<SCRIPT LANGUAGE="JavaScript">
<!--
var jan = prompt("geef de naam van de klant.","Voer hier de naam voor de mappen in")
fso = new ActiveXObject("Scripting.FileSystemObject");
newFolderName = fso.CreateFolder("K:\\" + jan);
newFolderName = fso.CreateFolder("K:\\"+jan+"\\CORRESPONDENTIE"+" - "+jan);
newFolderName = fso.CreateFolder("K:\\"+jan+"\\CORRESPONDENTIE"+" - "+jan+"\\ALGEMEEN"+" - "+jan);
newFolderName = fso.CreateFolder("K:\\"+jan+"\\CORRESPONDENTIE"+" - "+jan+"\\OFFERTES ACTUEEL"+" - "+jan);
newFolderName = fso.CreateFolder("K:\\"+jan+"\\CORRESPONDENTIE"+" - "+jan+"\\OFFERTES AFGELEGD"+" - "+jan);
newFolderName = fso.CreateFolder("K:\\"+jan+"\\CORRESPONDENTIE"+" - "+jan+"\\OPDRACHTEN"+" - "+jan);
newFolderName = fso.CreateFolder("K:\\"+jan+"\\CORRESPONDENTIE"+" - "+jan+"\\AANMANINGEN"+" - "+jan);
newFolderName = fso.CreateFolder("K:\\"+jan+"\\OVERIGE DOCUMENTEN"+" - "+jan);
newFolderName = fso.CreateFolder("K:\\"+jan+"\\OVERIGE DOCUMENTEN"+" - "+jan+"\\REPARATIES"+" - "+jan);
newFolderName = fso.CreateFolder("K:\\"+jan+"\\NETWERK ADMINISTRATIE"+" - "+jan);
newFolderName = fso.CreateFolder("K:\\"+jan+"\\NETWERK ADMINISTRATIE"+" - "+jan+"\\INTERNET ABONNEMENTEN"+" - "+jan);
newFolderName = fso.CreateFolder("K:\\"+jan+"\\NETWERK ADMINISTRATIE"+" - "+jan+"\\INTERNET SITES"+" - "+jan);
newFolderName = fso.CreateFolder("K:\\"+jan+"\\NETWERK ADMINISTRATIE"+" - "+jan+"\\LICENTIES"+" - "+jan);
newFolderName = fso.CreateFolder("K:\\"+jan+"\\NETWERK ADMINISTRATIE"+" - "+jan+"\\BACKUP NETWERK APP"+" - "+jan);
newFolderName = fso.CreateFolder("K:\\"+jan+"\\NETWERK ADMINISTRATIE"+" - "+jan+"\\TELEFONIE"+" - "+jan);
newFolderName = fso.CreateFolder("K:\\"+jan+"\\NETWERK ADMINISTRATIE"+" - "+jan+"\\APPLICATIE"+" - "+jan);
newFolderName = fso.CreateFolder("K:\\"+jan+"\\BESTANDEN"+" - "+jan);
setTimeout("alert('De mappen voor '+jan+' zijn aangemaakt.')",1000);
setTimeout("window.close()",2500);
//-->
</SCRIPT>
</body>
</html>
let trouwens wel op het script maakt mappen aan op de "K" schijf op dit moment, dat is een netwerk schijf bij ons waarop die mapjes aangemaakt worden.
MvG,
Wim
Laatst bewerkt door een moderator: