Iemand suggesties voor goede laptops?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rocking Hood

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 jun 2008
goede morgen, ik wil graag een laptop kopen die circa 1000 tot 1400 euro is.
het meeste bedoeld om te gamen maar af en toe wil ik ook wel een filmpje downloaden

Als je goede suggesties heeft help mij dan.

als je ook goede sites hebt bijv laptopshop of zo dan moet ik die ook even. ik heb namelijk geen iedee welke sites goed zijn:p:confused:

Hartelijk dank!

Weet je zeker dat je een laptop wilt?
als je namelijk wil gamen en films downloaden kan je volgens mij beter een desktop kopen tenzij je veel moet reizen ofzo.

Mediamarkt (bij ons) heeft altijd goede modellen tegen een lage prijs ookal is je budget heel ruim!

Laatst bewerkt:
Deze heeft een 9Cells batterij
en hij heeft Intel® 1GB Turbo Memory module ( Optioneel, meerprijs 32 euro )
http://www.frieslandcomputers.nl/shop_detail.php?id=2009

Deze heeft 6 Cells batterij
en GEEN : Intel® 1GB Turbo Memory module ( Optioneel, meerprijs 32 euro )
http://www.frieslandcomputers.nl/shop_detail.php?id=2228

Ze hebben alle bij een Webcam van 2.0 megapixel
en vingerafdruk herkening

kunnen deze pc's ook Age of Conan draaien of Crysis, zulk soort spellen met mooie grapics.

Laatst bewerkt:
Weet je zeker dat je een laptop wilt?
als je namelijk wil gamen en films downloaden kan je volgens mij beter een desktop kopen tenzij je veel moet reizen ofzo.

Mediamarkt (bij ons) heeft altijd goede modellen tegen een lage prijs ookal is je budget heel ruim!

nou ik weet het niet zo zeker maar ik vind het wel een eenorm voordeel dat je hem gewoon mee kan nemen naar waar je heen wilt, ik denk dat ik wel even mij mediamarkt zal kijken.

is een Desktop zo veel beter voor games te draaien dan een laptop? ik ben er nog niet helemaal zeker van maar de laptop van mijn broer die draait veel games heel goed.:love:

Nou een laptop is niet gemaakt voor Games
dus als je Zwaar gaat game , koop dan een pc

Er zijn zat laptops die gemaakt zijn voor games, neem de DELL XPS serie.
Nadeel wordt wel het gewicht en prijskaartje. Een desktop is nu eenmaal goedkoper maar dan totaal niet mobiel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan