marjajona
Gebruiker
- Lid geworden
- 18 okt 2002
Ik ben benieuwd of iemand DIT weet......2 vragen!
1)Ik heb een nieuwe PC geinstalleerd. ME erop gezet en versie 5.5 van IE
en Outlook Express.
Bij mijn vorige PC had ik versie 6 maar die heb ik liever niet terug.
Anyway, ik had al mijn outlook mappen met mails die ik wilde bewaren op schijf gezet om ze weer terug te kunnen zetten in C:/windows/application Data/Identities/enz.... In outlook express dus.
Nu zie ik de .dbs mappen wel gewoon staan in de goede directory op de schijf, hij geeft ze echter NIET weer in outlook express. Komt dat omdat het verschillende versies van Outlook zijn???? Weet iemand hoe ik ze zichtbaar kan maken in outlook?
2)Heb daarna met mijn stomme kop alle mappen nog een keer overschreven
met de versies die op schijf stonden van de vorige pc. (Dus ook het log bestand enzo, alles wat in de directory van outlook staat bij mappen in/uit/verzonden/verwijderde enz....)
Met als gevolg dat ik nu gewoon mijn verwijderde items map niet meer kan
leegmaken. Na de vraag "Weet u zeker dat u deze items voorgoed wilt verwijderen?" met JA beantwoord te hebben, blijven de items gewoon staan!
Wie, oh wie weet het antwoord op deze lastige vragen???
1)Ik heb een nieuwe PC geinstalleerd. ME erop gezet en versie 5.5 van IE
en Outlook Express.
Bij mijn vorige PC had ik versie 6 maar die heb ik liever niet terug.
Anyway, ik had al mijn outlook mappen met mails die ik wilde bewaren op schijf gezet om ze weer terug te kunnen zetten in C:/windows/application Data/Identities/enz.... In outlook express dus.
Nu zie ik de .dbs mappen wel gewoon staan in de goede directory op de schijf, hij geeft ze echter NIET weer in outlook express. Komt dat omdat het verschillende versies van Outlook zijn???? Weet iemand hoe ik ze zichtbaar kan maken in outlook?
2)Heb daarna met mijn stomme kop alle mappen nog een keer overschreven
met de versies die op schijf stonden van de vorige pc. (Dus ook het log bestand enzo, alles wat in de directory van outlook staat bij mappen in/uit/verzonden/verwijderde enz....)
Met als gevolg dat ik nu gewoon mijn verwijderde items map niet meer kan
leegmaken. Na de vraag "Weet u zeker dat u deze items voorgoed wilt verwijderen?" met JA beantwoord te hebben, blijven de items gewoon staan!
Wie, oh wie weet het antwoord op deze lastige vragen???