iemand verstand van MOHAA?

Status
Niet open voor verdere reacties.

deadbeauty

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2007
Ik heb mijn pc opnieuw geinstalleerd.

speel al jaren aan een stuk alleen MOHAA multiplayer in een clan.

maar nu reageren mijn knoppen van linkse CTRL en linkse SHIFT niet meer naar behoren in de game, terwijl ze verder in windows geen problemen hebben.............

heb in mijn config file van mohaa al wat geprobeerd maar verder weet ik het niet...

zet het gedeelte van de controls van je cfg eens hier op het forum weg,

kijk ff of je toetsenbord op NL staat, en of alle andere shift tekens het wel goed doen. (zo niet, douw ff shift en ctrl tegelijker tijd in)

Nou het zen eigenlijk 3 knoppen die slecht reageren.

Linkse Shift => Toggle Run/walk
Linkse CTRL=> Crouch
Space=> jump

In windows reageren ze wel, heb al mijn settings al default gezet en daarna terug, maar zo gauw ik dus in de game zit, moet ik 5/6 keer drukken voordat bijvoorbeeld mijn run/walk veranderd of voordat hij bukt. Springen doet hij niet voordat ik een keer gebukt heb en weer recht op dan springt hij weer. daarvoor doet spatie bukken ipv springen.

Het enige wat eigenlijk anders kan zijn is dat mijn windows van normaal NL naar belgische windows is veranderd, maar ik heb al die instellingen van de taal terug gezet naar nederlands, anders heb ik natuurlijk ook al last van AZERTY...dus dat kan het volgens mij ook niet meer zijn..........

Ik heb met de xp cd mijn windows herstelt en daarna mijn taal instellingen terug gezet, nu doet hij het weer helemaal.
Dus het lag toch aan mijn windows, waarschijnlijk toch iets fout gegaan bij de installatie :(

Maar het is opgelost, toch bedankt !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan