iertutil.dll

Status
Niet open voor verdere reacties.

Boxman

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2008
Na een update van MS, voor mijn W7
werkt de MS IE niet meer en krijg telkens de melding dat het iertutil.dll bestand niet juist meer is, de melding dat 'ordinaal 379' en 'ordinaal 491' zullen ontbreken in het bestand

nu heb ik intussen al een nieuw dll bestand gedownload maar kan het defecte bestand niet vervangen, systeem geeft aan dat ik niet bevoegd ben.

kan ik dit omzeilen ??
en kan dit dll bestand zomaar vervangen worden door een gedownload bestandje ??

p.s. heb ook al een poging gedaan IE9 erop te zetten maar deze werkt ook gewoon niet

U geeft aan dat u dit probleem heeft na het installeren van een Windows update. Weet u nog welke update dit was?

Het eerste kunt u een systeemherstel naar eerdere datum te doen. Het systeemherstel zal dan uw computer herstellen naar een situatie VOOR dat u de betreffende Windows update heeft geinstalleerd.

Middels de onderstaande stappen kunt u systeemherstel uitvoeren:
Klik op Start-> Alle Programma's-> Bureau Accesoires-> Systeem werkset-> Systeemherstel

Het programma voor systeemherstel zal gestart worden. U kunt de stappen op het scherm volgen om uw computer te herstellen naar een datum VOOR dat het probleem aanwezig was.

Meer informatie over Systeemherstel in Windows 7 staat op de volgende Microsoft Pagina:

http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows7/What-is-System-Restore

Ik heb ook de systeemherstel al uitgevoerd intussen contact gehad met de leverancier deze stelde slechts de vraag 'heeft u IE9 installatie geaccepteerd' ?
ik moest dit toegeven waarop hij antwoorde dat is jammer want hierover hebben wij al meerdere problemen gehoord en hij heeft mij geadviseerd om terug te gaan naar de fabrieksinstellingen
tot mijn spijt heb ik dit intussen gedaan en zit nu met allerlei **** weer te klooien om die k.. laptop weer op regel te krijgen

bedankt voor jullie steun

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan