Iets aansluiten op de laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Snakeman

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2004
Berichten
232
Ik zit met het volgende probleem, alles wat ik probeer aan te sluiten op de pc (sd-kaart, ipod) zegt de laptop :De schijf moet geformateerd worden voordat hij gebruikt kan worden.


Ik heb Vista home premium service pack 2
 
ik heb het met gevonden Data Recovery Wizard gedaan en daarmee heb ik alles kunnen terug halen, en met een low level format doet alles het weer
 
Is dat programma gratis te downloaden of wat is de website van het product?
 
Met iedere usb of externe harddisk vraagt mijn laptop of ik hem wil formatteren, terwijl het niet aan de usb ligt die doet het op een andere pc wel gewoon.
 
Hoi,
heb je al eens een andere usb-poort geprobeerd op je laptop? Wat doet die poort als je er b.v. een muis op aansluit? Als je schijven/sticks het op een andere pc wél doen is er mss toch wat met je usb-poort(en) aan de hand.
Iets om achter de hand te houden TestDisk mocht het nodig zijn.
 
Laatst bewerkt:
De usb stick en externe hd pakt op geen enkele poort, maar de muis doet het wel op iedere poort.
 
As per suggested I used Active Partition Recovery and after clicking on "fix boot sector", within a matter of seconds my ext hdd was working and accessible, and no more asking me to format the drive.

Thank you so much for sharing this. Bron:www
Ik zou toch eens met dit soort software aan de slag gaan, wss is je partitietabel corrupt/beschadigd.
http://www.easeus.com/partition-recovery/
 
Laatst bewerkt:
Ik ben nu bezig met die software maar als ik een lost partition wil aanvinken krijg ik de volgende melding:


En als hij wordt aangevinkt gaat 1 van mijn huidige aangevinkte partities uitgevinkt. Wat moet ik doen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan