Iets als jpeg opslaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.

dutchsoulboy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 okt 2000
Berichten
1.172
Hoe kan ik voorkomen dat een plaatje van internet telkens als bitmap wordt opgeslagen, terwijl het jpeg moet worden ?
Ik krijg dan telkens dat er naamloos staat en geen mogelijkheid om het als jpeg op te slaan.
Erg irritant. Was voorheen nooit zo.
 
je kan dit met paint altijd omzetten. en anders dwing je internet door het plaatje op te slaan als naamloos.jpg
 
Je kan het wel omzetten met paint
Laat de foto in paint, daarna Opslaan als, en bij bestandstype: Jpg
 
Probleem afbeelding "opslaan als" in Internet Explorer
Uw netties medewerker werd onlangs geconfronteerd met een eigenaardig fenomeen. Als ik op een site een afbeelding wou dieven en er rechts op klikte bleek bij alle afbeeldingen plotseling de enige keuze om op te slaan "als bmp-bestand " met de naam naamloos.
Wat kon nu hier de oorzaak van zijn ? Ik had géén enkele instelling gewijzigd. Bij het surfen kwam ik een oplossing tegen.
De remedie is om al je tijdelijke internet bestanden te verwijderen . Ik kon het eerst niet goed geloven maar klikte dan toch maar in mijn IE op EXTRA (menubalk) | Internetopties | TAB ALGEMEEN | bestanden verwijderen.
Dit verwijdert alle tijdelijke internet bestanden en wat bleek...............
Na herstarten van explorer krijgen mijn afbeeldingen weer de originele instellingen mee (Gif,JPG,e.d....) bij het rechtsklikken.

bron:
http://www.hvangool.be/netties/edities/edit299b.htm

:cool:
 
Probleem afbeelding "opslaan als" in Internet Explorer
Uw netties medewerker werd onlangs geconfronteerd met een eigenaardig fenomeen. Als ik op een site een afbeelding wou dieven en er rechts op klikte bleek bij alle afbeeldingen plotseling de enige keuze om op te slaan "als bmp-bestand " met de naam naamloos.
Wat kon nu hier de oorzaak van zijn ? Ik had géén enkele instelling gewijzigd. Bij het surfen kwam ik een oplossing tegen.
De remedie is om al je tijdelijke internet bestanden te verwijderen . Ik kon het eerst niet goed geloven maar klikte dan toch maar in mijn IE op EXTRA (menubalk) | Internetopties | TAB ALGEMEEN | bestanden verwijderen.
Dit verwijdert alle tijdelijke internet bestanden en wat bleek...............
Na herstarten van explorer krijgen mijn afbeeldingen weer de originele instellingen mee (Gif,JPG,e.d....) bij het rechtsklikken.

bron:
http://www.hvangool.be/netties/edities/edit299b.htm

:cool:


Mag ik je vriendelijk danken ? :thumb: :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan