iets anders dan itunes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Download en installeer Windows Installer Cleanup Utility. Open het prog via de snelkoppeling in Start, Alle programma's en selecteer achtereenvolgens de regels Apple software update, ITunes en Quicktime en klik iedere keer op Remove. Download en installeer de nieuwste iTunes. Lukt het nu wel? Probeer anders de iPod te resetten, vaak worden problemen daardoor opgelost.
 
Download en installeer Windows Installer Cleanup Utility. Open het prog via de snelkoppeling in Start, Alle programma's en selecteer achtereenvolgens de regels Apple software update, ITunes en Quicktime en klik iedere keer op Remove. Download en installeer de nieuwste iTunes. Lukt het nu wel? Probeer anders de iPod te resetten, vaak worden problemen daardoor opgelost.
ik ga doen wat je voorstelt maar niet de ipod resetten want dat heeft niets met jet installen van itunes te maken
 
blijft de zelfde foutmelding geven dat ie een bepaalde sleutel niet kan openen omdat ik geen rechten heb.
al dat geneuzel heb ik al nagekeken maar die ffoutmelding kunnen ze bij itunes ook niet verhelpen ................/openwithprogIds
 
In het forum van Apple over Installing iTunes worden wel een paar tips gegeven. En ook de support-site van Apple over Trouble installing or opening iTunes geeft diverse probleemoplossers. Maar als je dat allemaal hebt nagekeken houdt het op. En als het een beetje tegenzit is het geen fout in iTunes, maar in Windows. Het allerlaatste advies op die support-pagina is dan ook om te kijken bij Microsoft Help en ondersteuning.
 
In het forum van Apple over Installing iTunes worden wel een paar tips gegeven. En ook de support-site van Apple over Trouble installing or opening iTunes geeft diverse probleemoplossers. Maar als je dat allemaal hebt nagekeken houdt het op. En als het een beetje tegenzit is het geen fout in iTunes, maar in Windows. Het allerlaatste advies op die support-pagina is dan ook om te kijken bij Microsoft Help en ondersteuning.
tja tnx
heb daar ook al gekeken maar die foutmelding geven ze helemaal geen uitleg over
 
-

Via onderstaande linken kun je Rhapsody downloaden.
Deze versie is wel veroudert maar je kunt hem upgraden tot de nieuwste versie.
Tijdens het opstarten zal gevraagt worden om een Username (of Email) en een wachtwoord, je kunt dit vester gewoon escapen deze heb je alleeen nodig om nummers te kunnen streamen en downloaden uit de Rhapsody Music Guide (Deze kun je vergelijken met de Itunes Store)
Je moet bij deze versie om de Ipod bij te werken wel een plugin downloaden die je geloof ik kan vinden bij de QuickGuide.
Bij de nieuwste versie is deze plugin geloof ik al ingebouwd (weet ik niet zeker).
Je kunt Video's en Podcast Syncen door de map Itunes Music te importeren
Houd er rekening mee dat deze op de Ipod gewoon bij de muziek staan dus niet bij podcast/video.
Eerste Sessie:http://www.megaupload.com/?d=2EH1EL7O
Tweede Sessie:http://www.megaupload.com/?d=U4LRDSF0
(Winrar Vereist)
 
ok bedankt voor de moeite
ik moet zeker eerst lid worden om te kunnen downen
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan