Iets mis met mijn nieuwe GTX260 XXX

Status
Niet open voor verdere reacties.

Niicky

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2007
Goedemiddag,

Ik heb pas een nieuwe GTX260 gehaald bij Alternate. Toen ik hem uit de doos haalde had ik er al een slecht gevoel over, want hij zat zonder verpakking in de doos en waar je de schroefjes aandraait was hij beschadigd.Ik was die dag al twee keer terug geweest had geen zin om weer te gaan, dus heb het maar even over het hoofd gezien.

Maar die kaart nam al snel wat problemen met zich mee.

1ste probleem: kaart ging niet aan. Na een paar keer kabels controleren en nog eens goed aandrukken, ging hij aan.

2de probleem: Strepen door het beeld, en zwarte flikkerende objecten. Dit heb ik bij Battlefield 2 en bij Left 4 Dead zijn de sommige objecten het paars met zwarte vierkantjes.

3de probleem: kaart loopt soms vast / happert, na Ctrl + Alt + Delete, en het spel opnieuw openen doet hij het weer. Dit gebeurd bij Left 4 Dead en Far Cry 2.

Bij fallout 3 loopt hij wel goed, en heb ik geen problemen. Ik heb de nieuwste driver geïnstalleerd en alle spellen zijn legaal behalve, Far Cry 2.

Ik heb ook de laatste gehad geloof ik want de GTX260 XXX wordt niet meer verkocht bij Alternate. Kan zijn dat ik misschien een teruggebrachte kaart heb gehad of een kaart waarmee ze testen, want volgens de beschadiging waar je de schroefjes aandraait is hij erg vaak verplaatst.

Ben momenteel op me werk, zal vanavond wat screenshots maken.

Maar wat kan ik eraan doen?, als ik hem straks terug breng en ze testen hem en bij hun valt er niets op krijg ik hem weer terug. :confused:

Met vriendelijke groet,

Nick

Mijn Pc

Ook handig om te weten

Processor: intel Q6600
Moederbord: Asus P5Q Pro
Videokaart: GTX260 XXX
Voeding: Cooler Master RealPower M620
Geheugen: GeiL 4 GB DDR2-1066 Kit
Besturingssysteem: Vista 32bit

Lijkt me niet dat het aan me pc ligt.

Je had gelijk weer terug moeten gaan.
Nu je hem hebt ingebouwd kunnen ze misschien moeilijk doen alhoewel Alternate goede service heeft over het algemeen. Ik zou er niet mee klooien en gelijk laten zien wat jij geconstateerd hebt met de schroefjes.

Terug brengen

Ik ga vanavond nog wel eens goed kijken, en een verlag schrijven desnoods met screenshots.

En van de week even langs alternate, ben ik me kaart wel weer een paar weten kwijt. Maar als het moet dan moet het.:confused:

Ik zou gewoon eisen dat je direct een andere krijgt. En anders mn geld terugvragen.
Immers is dit een compleet nieuwe kaart.

Terug brengen

Vorige keer had ik ook een kaart terug gebracht, de 9600 GT. Daar was ook iets mis mee, op internet werd het de Nvidia Black Screen of death genoemd. Tijdens het spelen van een aantal spellen loopt je pc vast, krijg je een zwart scherm en ben je verplicht de pc opnieuw op te starten.

Toen had ik ook duidelijk aangegeven dat het spel vast liep bij Half life 2 en Counterstrike: Source ( Enigste spellen die ik toen op mijn pc had staan ). En toen had ik hem terug gehad onder het motten dat er niets mis mee was. Bleek dat ze hem op Counterstrike 1.6 hadden getest.

Heb z'n gevoel dat ze nu ook weer moeilijk gaan doen.

Maar als je nu gewoon zegt dat je hem uit de doos heb gehaald en toen zag dat ie zonder verpakking erin zat?
Ze kunnen toch niet bewijzen dat je hem wel hebt geprobeerd -> dan hadden ze immers een nieuw exemplaar moeten meegeven.

Probleem opgelost :evil:

Is goed, bedankt iedergeval.

Ik laat van de week nog wel even weten hoe het is verlopen

Probleem opgelost :thumb:

Screenshots

Voor de mensen die nog benieuwd zijn naar de screenshots

Battlefield 2

screen005wh2.jpg

screen001bc4.jpg

Call of Duty, World at War

callofduty5xn8.jpg

callofduty5zb8.jpg

Ga hem van de week terug brengen...

Vorige keer had ik ook een kaart terug gebracht, de 9600 GT. Daar was ook iets mis mee, op internet werd het de Nvidia Black Screen of death genoemd. Tijdens het spelen van een aantal spellen loopt je pc vast, krijg je een zwart scherm en ben je verplicht de pc opnieuw op te starten.

Toen had ik ook duidelijk aangegeven dat het spel vast liep bij Half life 2 en Counterstrike: Source ( Enigste spellen die ik toen op mijn pc had staan ). En toen had ik hem terug gehad onder het motten dat er niets mis mee was. Bleek dat ze hem op Counterstrike 1.6 hadden getest.

Heb z'n gevoel dat ze nu ook weer moeilijk gaan doen.

je hebt recht op een nieuwe kaart dus trek het je niet aan als ze moeilijk doen, en zeg ik ga niet weg voordat ik een nieuwe kaart of mn geld trug heb, dat werkt altijd, wat wiilen ze doen politie bellen"?????? politie zal jou gelijk geven......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan