Iets te warm?!?

Status
Niet open voor verdere reacties.

cybergirl

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2005
Berichten
57
Mijn pc word volgens mij iets te warm. Hij is nu als de processor bijna niet belast word standaard 70 graden.
Eerst had ik dit ook maar toen had ik er nieuwe koelpasta op de processor gedaan en heel mijn kast schoongemaakt. Hij heeft het toen een week op 50 graden gehouden, maar naar een week of 2 liep de temperatuur al snel op.

XP professional
AMD Athlon XP 2800+

Ik controleer de temperaturen met Asus Probe. En in de bios zijn ze bijna hetzelfde als met het programma'tje dus aan het programma zal het niet liggen denk ik.

Mvg
Anouk
 
Is de airflow wel goed?
Kijk 's hier en dan vooral het plaatje dat Crash heeft toegevoegd. Misschien heb je er iets aan.
 
Ik heb er eerlijk gezegt nog geen andere koelers in zitten misschien toch is verstandig om die te gaan kopen. Ik heb alleen de koeler die op de processor zit en de koeler die op de voeding zit. Dat is dus waarschijnlijk te weinig.:(
 
Da's te weinig, ja. Check het forum nog maar 's (Gebruik de zoekfunktie) Er is veel te vinden over het koelen van je pc en om Crash nog maar eens aan te halen: pomp meer lucht UIT de kast dan erin; dan voorkom je stilstaande lucht. Dat advies heeft bij mij in elk geval goed gewerkt.
 
vreemd ik had ook een xp 2800+ en die bleef 33.c
niet met een standaard cooler trouwens.
ik had er een volcano 12 op zitten echt een groote,
met 5500 toeren
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan