Iets teveel?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kromme

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2003
Berichten
347
Ben lekker me Pc aan het schoonmaken geweest. Ik draai met Xp pro. Na het vele schoonmaken is opeens mijn IE logo verdwenen van mijn buroblad. Heeft iemand een idee waar ik die terug kan vinden? Ik moet nu steeds met snelkoppelingen het internet op.
Thxs
Ger
 
je bent zo hard aan het poetsen geweest op je beeldscherm, dat je de logo,s eraf gepoetst heb???:8-0: :p
 
Misschien zo nog te vinden: rechtsklik op je bureaublad/eigenschappen, kies het tabblad Bureaublad, klik op Bureaublad aanpassen en vink aan Internet Explorer, sluit de schermpjes af met OK.
 
heb je hem nog wel in je starbalk staan?
dan kan je daar ook een snelkoppeling van maken.
 
Geplaatst door mr,x
heb je hem nog wel in je starbalk staan?
dan kan je daar ook een snelkoppeling van maken.

Mocht de methode die ik eerder beschreef niet lukken dan zou dit wel kunnen, maar dan blijft het een gewone snelkoppeling zonder de functies die het normaliter wel heeft zoals internet-opties. Wat je natuurlijk wel kan uitvoeren als IE eenmaal open staat.

Mocht de topicstarter jouw methode kiezen dan kunnen de functies worden geactiveerd middels dit tweakje op deze site: http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm en dan nummer 20 (linkerkant) Wel even het Antivirusprogramma (mocht deze gaan piepen) 1x toestemming geven, is veilig. Lees het stukje bovenaan de site.
 
Bedankt all. Gezina had het bij het makkelijkste en beste eind!
Groet
Ger
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan