iets toevoegen aan een bestaand script

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo

oke ik heb het ze nu gevraagt.

en ze gaven dit andwoord:

Code:
copy the patch into some file and then by some software - on windows tortoiseSVN .. on linux svn diff. 

on windows click to mangos source directory and choose - tortoise SVN - apply patch and select the file. Then compile.. on linux it is similar - type to console patch -p0 < PATH_TO_FILE and compile

dit heb ik dus gedaan (wel een paar aanpassingen moeten doen want ik loop op 6168 inplaats van 6061) en toen compile ik het en er waren geen errors.

morgen ga ik testen als het op de server werkt.:d

jullie horen nog van mij!
 
Laatst bewerkt:
Dit klinkt mischien stom, maar als het voor een LAN is, heb je toch geen anti-cheat script nodig? als je zie dat je 'bot' (of wat de term in WoW is) geef je hem toch een shop onder ze ****? :rolleyes:
 
Dit klinkt mischien stom, maar als het voor een LAN is, heb je toch geen anti-cheat script nodig? als je zie dat je 'bot' (of wat de term in WoW is) geef je hem toch een shop onder ze ****? :rolleyes:

jah mischien wel maar als je dan toch een lan party geeft met 40 mensen of zo (vrienden) dan zal er vast wel iemand tussen zitten die gaat hacken (weet het al zeker van 2) dus vandaar. nu hebben ze gewoon niet de mogelijk heid om dat te doen. en zeg nu zelf het is handiger om dit te doen dan de hele dag te moeten zeggen. STOP NU MET DAT SPEEDHACKEN!!! :)cool:)

dus daarom
 
jah mischien wel maar als je dan toch een lan party geeft met 40 mensen of zo (vrienden) dan zal er vast wel iemand tussen zitten die gaat hacken (weet het al zeker van 2) dus vandaar. nu hebben ze gewoon niet de mogelijk heid om dat te doen. en zeg nu zelf het is handiger om dit te doen dan de hele dag te moeten zeggen. STOP NU MET DAT SPEEDHACKEN!!! :)cool:)

dus daarom


dit heb ik dus gedaan (wel een paar aanpassingen moeten doen want ik loop op 6168 inplaats van 6061) en toen compile ik het en er waren geen errors.


Dat het programma compileert wil niet zeggen dat het nu ook doet wat je wilt. (aangezien je zelf aanpassingen hebt zitten maken, en je geen/weinig ervaring hebt met programmeren)

Maar dat is even afwachten tot je het getest hebt. :)
 
hallo

het is me GELUKT!!! :cool:

dit gebeurt er nu:

een fly hacker wordt gekickt + geregistreerd in het server log boek (cheat.log)
een speedhacker loopt een stukje en dan wordt hij weer terug geteleporteerd naar de plaats waar hij vandaan kwam + geregistreerd in het server log boek (server.log)
met een teleportatie hackers gebeurt hetzelfde + geregistreerd in het server log boek (server.log)
en met een mountenhacker ook + geregistreerd in het server log boek (server.log)

moet ik nog uitleggen wat ik heb gedaan?
 
Laatst bewerkt:
hallo

het is me GELUKT!!! :cool:

dit gebeurt er nu:

een fly hacker wordt gekickt + geregistreerd in het server log boek (cheat.log)
een speedhacker loopt een stukje en dan wordt hij weer terug geteleporteerd naar de plaats waar hij vandaan kwam + geregistreerd in het server log boek (server.log)
met een teleportatie hackers gebeurt hetzelfde + geregistreerd in het server log boek (server.log)
en met een mountenhacker ook + geregistreerd in het server log boek (server.log)

moet ik nog uitleggen wat ik heb gedaan?


Memory hacking ? :D
 
wat bedoel je daarmee?

Ik weet niet welk spel je gaat spelen, maar soms kan memory hacking wel eens helpen. (het aantal kogels e.d. is enkel een variabele in het geheugen, als je die verhoogt dan verhoogt de teller in het spel ook)
 
mangos = is een programma om een private server voor een lan/interenet (internet is illegaal) te beginnen voor World of Warcraft

dus het is voor Word of Warcraft

maar memory hacker is dat een programma dat mee loopt? want ik heb namelijk gewoon iets veranderd in het script van mangos (C++)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan