iets verwijderd maar blijft toch staan

• Onderwerp starter Onderwerp starter JayC
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

JayC

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2006
beste mensen ik had software van mijn telefoon op mijn pc staan, maar toen ik die verwijdert had bleef het icoontje op mijn bureaublad staan. als ik dan rechtermuisknop erop doe dan staan er maar een paar dingen

openen
verkennen
snelkopeling maken en naam wijzigen.

is best vervelend hopelijk heeft iemand hier een oplossing voor?

alvast erg bedankt! :thumb:

softwar heb je daadwerkelijk verwijderdt?
ga naar c:\documents and settings \ selecteer de user die je gebruikt om aan te melden
en hier bureaublad.
Daar staat die!

ik heb m verwijdert maar hij staat niet tussen bij documents en settings

Ik heb zelf ooit iets vergelijkbaars gehad met een icoontje van HP (share-to-web in dat geval) Alles gedeinstalleerd en toch bleef er toen een "niet te verwijderen" icoontje op het bureaublad staan.

De moeite waard: zoek in het register van windows naar het programma of naar de naam van het icoontje.

Wellicht dat het verwijderen van de betreffende registerkey de oplossing is.

de naam van het progg invoeren in het register .
start run regedit

Het kan zijn dat de snelkoppeling staat bij c:\documents and settings\all users\ ...

Als je bent ingelogd met administratieve rechten kun je hem uit die map verwijderen. :)

Vr.Gr. Egel.

Volgens mij staat het onder C:/documents and settings/ Gebruikersnaam/ Bureaublad

Volgens mij staat het onder C:/documents and settings/ Gebruikersnaam/ Bureaublad
Likt het niet laad dan het programma; Move on Boot komt dan in het menu te staan van de R muisknop. De eerstvolgende bootup wordt icoontje (of wat ook) gewist.

waarom niet gewoon de zoekfunctie gebruiken!
Kom je ongetwijfeld ook bij de verschillende locaties terecht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan