IEXPL reageert niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

westdorpe

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2005
Berichten
8
Wanneer ik op een bepaalde website handelingen uitvoer zoals het openen van en gastenboek of een online-shop komt er bij het aanklikken hiervan de melding "reageert niet" achter Microsoft Internet Explorer in de blauwe adresbalk bovenaan het scherm.

Wie kan me helpen om dit probleem op te lossen.
 
1. Cookies&Tijdelijke bestanden weggooien.
2. Op spyware scannen met ad-aware en spybot.
 
Dank je voor je reactie.

Cookies zijn verwijderd. Spyware gescand d.m.v. spybod
maar waar vind ik ad-aware?
 
Wanneer ik nu dus klik op boven vermeld onderstreept adres loopt hij dus al vast.
 
Geplaatst door westdorpe
Wanneer ik nu dus klik op boven vermeld onderstreept adres loopt hij dus al vast.
Hmm, dat schiet lekker op.:confused:

Gooi de mappen "Temp"en "Temporary Internet Files" ook even leeg.

De mappen zelf laten staan!!
 
Zorg ervoor dat verborgen bestanden en mappen zichtbaar zijn: Verkenner > Extra > Mapopties > Tablad Weergave > scroll naar beneden en vink het vakje voor "Verborgen bestanden en mappen weergeven" aan.

Ga dan naar je C-partitie:
C:\Documents and Settings\je gebruikersnaam\Local Settings.

Maak hier de mappen "Temp" en "Temporary Internet Files" leeg. (De mappen zelf laten staan!!!)
 
Dubbelklik op "deze computer" daaruit kun je ook naar extra etc
 
moet ik de inhoud van deze mappen leegmaken door ieder item afzonderlijk te verwijderen of bestaat er ook iets zoals "volledig leegmaken"?
 
Je selecteert alles door de sneltoets:
Ctrl+A (druk beide tegelijkertijd in)
Dan druk je op DEL
 
Heb zelf het probleem kunnen oplossen.
"Configuratie"-> onderhoud-> taak "onderdelen op vaste schijf ........"->defragmentatie uitvoeren.
Toch nog iedereen bedankt voor de geboden hulp.:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan