iexplore blijft neemt 120mb Werkgeheugen in...

Status
Niet open voor verdere reacties.

kamikazejunky

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2008
ik heb al lange tijd een groot probleem, ik gebruik netscape als internet browser, maar elke x als ik bij taakbeheer kijk dan zie ik dat iexplore gemiddeld 120mb inneemt, terwijl ik soms helemaal nog een netscape of weet iets anders heb gebruikt, en elke x als ik dit weg haal komt het even hard weer terug, heeft iemand voor mij de oplossing hiervoor?

Mvg

edwin de boer

29z62ir.jpg

Schakel de proces uit : rechtermuisknop op iexplore.exe -> proces beindigen.
want ik zie dat je 2x iexplore.exe aan hebt staan dus aan de 1 heb je niks..

Dat helpt niet dan komen ze namelijk net zo hard weer terug... hehe (komt ook voor dat ze er soms 3x staan trouwens.)

ik draai elke 3 a 4 dagen virus en anti spyware programma over mijn laptop heen, en dat helpt , ik kan de iexplore bestanden ook nergens vinden als ik het intik bij zoeken want ik heb de internet explorer wel verwijderd, maar op een of andere manier is hij dus nog steeds in gebruik

maak je pc is schoon met Ccleaner (of je dat progje ook al:P) : Scan je register ook of er overbodige bestanden zijn.

http://www.filehippo.com/download_ccleaner/

als dat ook niet werkt probeer herstel uit te voeren met cd :

boot vanaf XP cd -> als je 3 keuzes krijgt, druk dan op R -> typ in CHKDSK /R -> start opnieuw op en kijk of er iets is veranderd

geprobeerd, maar kom erachter dat dekstopmaestro het programma wat ik heb precies hetzelfde doet, maar toch ook ccleaner 1x gedraaid en probleem is nog steeds niet opgelost, ik snap er niets van, volgens mij is dit een probleem wat niet vaak voorkomt...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan