iexplore.exe foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

whiskey

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2005
Windows ME heb ik via upgrade naar windows XP omgezet. Ook Windows-updates uitgevoerd.
Als gebruikersaccount(beheerder) krijg ik geen iconen op mijn bureaublad en telkens de foutmelding "iexplore.exe".
Kan mijn pc ook niet meer via herstelpunt terugzetten?
Kan ook niet bij configuratiescherm komen?

Wie geeft mij raad.

Is het een cd rom van xp met een volledige versie of is het echt een upgrade cdrom.
als het een volledige versie is van xp dan zou ik opnieuw installeren en dan vanaf het nulpunt dus ook formatteren en dan xp installeren.
de upgrade van me naar xp gaat niet altijd goed.

Wat puppie zegt klopt. Ik heb het ook al eens meegemaakt met een upgrade. Ik zou zeggen: maak backups en maak dan je hele schijf schoon en zet alles er opnieuw op.

reactie op e-mails

Ik kan niet meer als beheerder, mijn bureaublad verkrijgen. Ik kan wel via taakbeheer e.e.a. uitvoeren, maar kan configuratiescherm of een herstelpunt niet opzoeken?Tijdens de 1e upgrade werkte alles oke, maar doordat ik een gast heb aangemaakt, kom ik er als beheerder niet meer in.

Als ik Windows XP opnieuw upgrade, dan krijg ik wederom weer de eerder aangemaakte accounts!Kan ik die niet verwijderen?

Is de enigste manier, je hele pc opschonen en alles opnieuw te installeren.

Ik snap niet precies wat je bedoelt. Zie je de snelkoppeling naar het configuratiescherm niet of kun je er helemaal niet inkomen? In het tweede geval: open verkenner en tik in de adresbalk : Configuratiescherm . Daar kun je bij de optie accounts de accounts aanpassen en verwijderen.

Het is opgelost

Als gast kon ik wel inloggen, heb snelkoppelingen van gebruikersaccount in gedeelde map geplaatst.
Daarna als beheerder via taakbeheer naar gedeelde mappen, gebruikersaccount van gast wijzigen in beheerder en het is opgelost.

Thanks voor jullie mails.
:) :D ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan