Iexplore.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

Iolanta

Gebruiker
Lid geworden
18 aug 2003
Hallo
Laatste 3 dagen krijgen ik die.
In IEXPLORE.EXE is een fout.....
Vertel Microsoft over dit probleem.
Wij hebben een foutenrapport gemaakt dat u kunt verzenden zodat wij weten hoe IEXPLORE.EXE mort worden verbeterd. dit rapport wordt vertrouwelijk en anoniem behandeld.
Als u de inhoud van dit foutenrapport wilt weergeven.
RAPPORT VERZEDEN NIET VERZENDEN

Inhoud van foutenrapport.
De volgende bestanden worden aan dit foutenrapport toegevoegt.
C:\Docume~1\oulad\LOCALS~1\Temp\WER8.tmp.dir00\IEXPLORE.EXE.mdmp

C:Docume~1oulad\LOCALS~1\Temp\WER8.tmp.dir00\appcompat.txt

Wat moet ik doen.

Als iemand me kan helpen alvast 1000 maal bedankt.

Heb je dit vaak?
Er zit duidelijk een fout in Explorer. Heb je al op Spyware en virussen gescand?

Ga ook even bij WindowsUpdate langs om te kijken of er updates voor jouw Internet Explorer beschikbaar zijn. Zo ja, installeer die dan.

als je al een oudere versie draait vervang em dan door de nieuwste met sp ...

Windows XP Update

Ik proberen installeren beschikbaar Windows XP Update......Wizard Windows XP Service Pack 1 installeren... maar dat lukken niet . Ik krijgen Setup van Service Pack 1-fout. Er zijn geen updates geinstalleerd.

m.vr.gr.

Re: Windows XP Update

Geplaatst door Iolanta
Ik proberen installeren beschikbaar Windows XP Update......Wizard Windows XP Service Pack 1 installeren... maar dat lukken niet . Ik krijgen Setup van Service Pack 1-fout. Er zijn geen updates geinstalleerd.

m.vr.gr.
9 op 10 is je software een kopie ...

Wanneer je SP1 niet kunt installeren, dan heb je een key die niet geldig is of je hebt te vaak geherinstalleerd. In het laatste geval kun je bellen met Microsoft en zul je een nieuwe key van ze krijgen. Wel je originele cd bij de hand houden, want ze willen wat nummers van je weten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan