Iexplore fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mef

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2003
Berichten
27
Ik krijg als ik na een paar webpaginas te hebben bekeken deze fout en dan sluit alles af.
Kan iemand mij helpen aub?

IEXPLORE heeft een fout met betrekking tot een ongeldige pagina veroorzaakt in
module USER.EXE op001e:0000166c.
Registers:
EAX=00046000 CS=168f EIP=0000166c EFLGS=00000292
EBX=00648800 SS=2abf ESP=000087f0 EBP=00648800
ECX=00000004 DS=0167 ESI=00160001 FS=3477
EDX=00000000 ES=2abf EDI=000087f4 GS=0000
Bytes in CS:EIP:
 
Probeer het volgende eens:
Ga naar Start, Programma's, Bureau-accessoires, Systeemwerkset en klik op Systeeminfo.
Klik in het menu Extra op "Reparatieprogramma voor Internet Explorer."
Kies "Internet Explorer herstellen" en klik op OK.

Guus.
 
Ik heb gedaan wat je hebt gezegd.
Ik moet maar even afwachten of ik hetzelfde probleem nog een keer tegenkom in de loop van de dag.
Ik zal het ook vermelden als ik geen foutmelding meer krijg.

Bedankt voor je snelle reactie!!!
 
Helaas heb ik net alweer dezelfde melding gekregen,
Als er nog mogelijke oplossingen zijn, wil ik die graag proberen.

Mvg. MeF
 
Geplaatst door Mef

Als er nog mogelijke oplossingen zijn, wil ik die graag proberen.
Je zou Controle systeembestanden kunnen proberen: Ga naar Start, Uitvoeren, typ sfc en klik op OK.
Er wordt dan gecontroleerd op gewijzigde/beschadigde bestanden. Wordt zo'n bestand aangetroffen, dan wordt je gevraagd dit van de Win 98 cd-rom terug te zetten.

Helpt dat niet, probeer dan een registerkopie terug te zetten: Start op in veilige modus (tijdens opstarten Ctrl ingedrukt houden) en kies in het opstartmenu "Alleen MS-DOS-Prompt in veilige modus"
Typ achter de prompt scanreg /restore (spatie na scanreg!) en druk op Enter.
Je krijgt dan een DOS-scherm met 5 registerkopiën te zien met namen als rb001.cab, rb002.cab. In de eerste kolom zie je de data waarop ze gemaakt zijn.
Zet een registerkopie terug van vóór de problemen.
Start hierna opnieuw op door op Ctrl+Alt+Del te drukken.

Als dat ook niet helpt, installeer Windows dan over de bestaande installatie heen. Duurt ongeveer een half uur.
Gewoon de Windows cd-rom in de drive.
Open Windows Verkenner, klik met je rechter muisknop op je cd-romstation en klik op Verkennen. Klik in het rechter venster op Setup en volg de aanwijzingen.
Als je wordt gevraagd de oude gegevens op te slaan om dit ongedaan te kunnen maken, kun je voor Nee kiezen (kost je anders 130 Mb schijfruimte).
Al je systeem- en programma-instellingen blijven behouden. Je hoeft ook de registratiecode niet opnieuw in te voeren. Je moet waarschijnlijk alleen wat overbodige pictogrammen van je bureaublad en uit je startmenu halen na afloop.

Guus.
 
Laatst bewerkt:
Problem solved... Na herinstalleren!

Bedankt Guus....:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan