IExplorer 6

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henrico

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2003
Mijn Pack6.1 wordt niet totaal geinstalleerd alles geprobeert, cache leeg echter zonder Resultaat ook verschijnen er af en toe geen vervolg z.g. Popup schermen Wie helpt mij?

Hoe bedoel je met "wordt niet totaal geinstalleerd"? Loopt hij vast met installeren, krijg je foutmeldingen?

Wil je je vraag misschien iets verduidelijken? Ik snap er niet veel van eigenlijk.;)

Gevraagd ..vervolg

Als foutmelding krijg ik sommige 'onderdelen' konden niet geinstalleerd worden, doe setup opnieuw, dus opnieuw opstarten maar krijg steeds het zelfde antwoord?
Ook bij IE5.5 die er nu op staat krijg ik geen vervolg z.g.
'PopUp' scherm niet meer alleen geheel blanko, ik werk
met best.syst.Win.ME hoop op vervolg antwoord?

Vreemd. Heb je al op virussen en spyware gescand? Dit zijn vaak de grote boosdoeners. (zo ja, dan kunnen we dat uitsluiten)

Alles gescand maar nog steeds lukt het niet,TANJA
Ik hoop dat ik toch verder wordt geholpen;)

Plaats in dit topic een hijackthis log. Pieter (de expert op dit gebied) kijkt dan naar je log en haalt een hoop fouten (troep) van je pc. Misschien dat dat helpt.:)

Hoe je een log moet maken staat in het eerste bericht van DAT topic uitgelegd.

Ik hoop dat het wat oplost.

Succes!

Aan de EXPERT PIETER? gehoord van Tanja maar ik begrijp niet goed wat ze bedoelt?(Dat Topic)

Als foutmelding krijg ik sommige 'onderdelen' konden niet geinstalleerd worden, doe setup opnieuw, dus opnieuw opstarten maar krijg steeds het zelfde antwoord?
Ook bij IE5.5 die er nu op staat krijg ik geen vervolg z.g.
'PopUp' scherm niet meer alleen geheel blanko, ik werk
met best.syst.Win.ME hoop op vervolg antwoord?

Meestal als er rariteiten zijn op de pc is spyware de veroorzaker daarvan. Daarom vroeg ik of je een hijackthis log wilde plaatsen in het topic die ik je gaf. In het eerste bericht in dat topic staat alles duidelijk uitgelegd wat je moet doen.

Als daar niets uitkomt, kunnen we spyware uitsluiten en verderzoeken.

TANJA, Dom maar ik begrijp je bericht niet misschien kun je nog wat duidelijker zijn?

Henrico

Dit kwam in de mail (graag op het forum reageren, dan kunnen anderen ook meedenken)

Hallo Tanja, Het lukt nog steeds niet maar misschien heb je hier wat meer aan, het lukt wel in 'Netschape'maar werk liever met IE,
maar nu zegt de ene dat het niet IE is maar mijn Zonelabs en de ander weer dat het in IE extra POPUPS = 1e regel maar bij mij staat in 1e regel niets dus ik weet niet meer!
Maar misschien mag je me rechtssteeks mailen?
*******@hotmail.com weet niet of dit mag?Groetjes Henrico

Het topic waar we het steeds over hadden is ALWEER verouderd. Je mag nu een hijackthis log HIER plaatsen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan