iexplorer 7 slaat vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

mike16

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2001
hoi allemaal ik heb het volgende probleem,

mijn internet explorer 7 slaat steeds vast of blijft hangen en dan kan ik soms met alt ctrl del de taak beeindigen maar soms valt de iexplorer weg en sta ik weer op mijn buroblad.

als ik via alt ctrl del de taak beeindig krijg ik de volgende melding:

zAppName : iexplore.exe szAppVer : 7.0.6000.20861 szModName : hungapp
szModVer : 0.0.0.0 offset : 00000000

kunnen jullie hier iets mee of wat ik hier aan kan doen?

alvast bedankt groetjes mike:thumb:

Delete IE7 eens, en haal deze dan binnen via Windows update.

Firefox 3 of Chrome gebruiken kan natuurlijk ook :).

oke ga ik dat eens proberen , bedankt.

maar komt dit vaker voor?

groetjes mike

ook wij geen IE7 doorkoppeling

Ook wij kunnen na opstarten niet een andere URL openen. Foutmelding
zAppName : iexplore.exe szAppVer : 7.0.6000.16705 szModName : hungapp
szModVer : 0.0.0.0 offset : 00000000

Deinstallatie werkte niet. Hitman geen melding, rootkit AVG kan niet geinstalleerd worden, Hij geeft aan dat het niet onder IE7 werkt, maar op een andere PC gaat het wel goed.
Wij denken dat we een hacker hebben maar hoe kom je er vanaf
amelk

hoi hoi nou ik ben ook nog steeds niet van het probleem af helaas:confused:

opnieuw instaleren helpt niet dus dat is het niet.

ik krijg wel steeds meer een beeld dat het aan bepaalde dingen ligt.

als we bijvoorbeeld naar de libelle site gaan om een puzzel temaken valt de iexplorer kompleet weg en slaat dan vast.

maar zit ik nu te googlen is er bijna tot niks aan de hand.

@ amelk :

hoe kom je erbij dat je een hacker hebt dan?.. alleen omdat je iexplorer vast zit?

groetjes mike

andere pc werkt ook niet meer

We denken aan een hacker omdat mijn PC onder vista wel werkt maar de PC onder XP niet meer. Maar we zijn ondertussen aan een ander idee gekomen. We hebben nl een XP laptop aan de netwerk kabel van die niet werkende PC gelegd maar ook daar werkt IE7 niet meer. Ook daar krijgen we geen pagina's meer zichtbaar met als melding pagina kan niet worden weergegeven, controleer de verbindingen. Er is wel een verbinding omdat we wel virussen kunnen updaten.
Is het mogelijk dat er nu in de router een storing (verkeerde koppeling, hacker) is gekomen die dit probleem veroorzaakt. We hebben 2 pc's onder XP nu met dit probleem en 2 pc onder Vista die gewoon werken maar we durven nu niet kabels te verwisselen om te voorkomen dat ook de Vista PC's er last van krijgen.

Hallo, hier is het probleem eindelijk opgelost door opnieuw de jave player te instaleren

groetjes mike

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan