hallo
ik volgende query
in volgend gedeelte mag extra_prijs enkel worden verrekend als er iets is ingevuld , dus als de cel leeg is mag deze niet in de code worden op genomen.
ik dacht aan een if functie , maar weet niet of dat kan in een query
ik volgende query
Code:
SELECT Auto_Merk, Plaats, ref_vast, ref_es, Ref, Courant, Omschrijving, Datum, Snijden, snijden_foto, Bol, ref_set7P, ref_set13P, werk_vast, werk_orig, werk_es,
opleg_13P, prijs_vast, prijs_es, prijs_set7P, prijs_set13P, Extra_ref, Extra_info, Extra_prijs, ROUND((prijs_es * 1.21 + werk_es + prijs_set7P + Extra_prijs)
/ 10, 0) * 10 AS geplaatstes, ROUND((prijs_vast * 1.21 + werk_orig + prijs_set7P + Extra_prijs) / 10, 0) * 10 AS geplaatstorig,
ROUND((prijs_vast * 1.21 + werk_vast + prijs_set7P + Extra_prijs) / 10, 0) * 10 AS geplaatstvast, Cataloog_ID, checkvast, checkorig, checkes
FROM Cataloog
in volgend gedeelte mag extra_prijs enkel worden verrekend als er iets is ingevuld , dus als de cel leeg is mag deze niet in de code worden op genomen.
Code:
ROUND((prijs_es * 1.21 + werk_es + prijs_set7P +[COLOR="#FF0000"] Extra_prijs[/COLOR]) / 10, 0) * 10 AS geplaatstes