• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

IF of ALS oid gebruiken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

robmaas

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2000
Berichten
24
Hoi allen,

ik ben bezig met een beladingsschemaatje van de caravan. Maar nu wil ik het dus zo hebben dat als ik een x op een bepaalde plek zet hij daar in de plaats van de x dus een aantal kilo's ingevult krijgt.

Een tweede optie zou een dropdown menu zijn. Hierin wil ik dan graag de keuzes, auto, middenin, rechts en links hebben. Als je dan de keuze achter een voorwerp met kilo's op bijv. middenin zet dan moet hij eigenlijk het gewicht in die kolom neerzetten.

Tja allemaal een beetje vaag, dat snap ik. Heb als het goed is het bestand als bijlage toegevoegd.Bekijk bijlage Caravan belading.xls

Hoop dat iemand mij kan helpen en alvast bedankt!!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de gele cellen gedaan, jij mag de rest doen ;)

Wigi
 

Bijlagen

  • Copy of Caravan belading.xls
    19,5 KB · Weergaven: 28
Bedoel je het zo:

In bijgevoegd bestand zit in de D-kolom een datavalidatie.
Als je een keuze maakt uit die lijst, wordt de bijbehorende gewicht in de betreffende kolom gezet.

Met vriendelijke groet,


Roncancio
 
Ik heb de gele cellen gedaan, jij mag de rest doen ;)

Wigi

Al super bedankt voor de hulp, maar ipv dat er dus in kolom E5 midden komt te staan, moet daar dus eigenlijk het gewicht staan. Wel erg snelle reakties trouwens!
 
Verander de formule dan zodat hij B5 ophaalt...
 
Beste robmaas ;)

Heb al het een en ander aangepast, zie bestandje.

Zie dat er al een paar gereageerd hebben :D

Groetjes Danny. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan