Killerclown
Gebruiker
- Lid geworden
- 30 dec 2007
Ik zit met een probleem:
Ik heb verschillende Word-bestanden die beveiligd zijn met een paswoord (1 word-bestand in verschillende versies met telkens verschillende paswoorden)
Als nu iemand het bestand opent met zijn paswoord, zou ik dat in een lijst willen hebben.
Het open van het bestand en loggen in een lijst (op datum en uur) is geen probleem maar ik kan niet zien wie het bestand opent.
Ik wou eerst op de usernaam van de pc loggen maar als iemand op een andere pc zit en daar zijn bestand opent, krijg ik een vals resultaat
Ik zou dit dus willen koppelen aan het paswoord maar is zoiets mogelijk?
Iemand enig idee?
Zoiets in deze trend:
if password = "111" then 'do this
if password = "222" then 'do something else
Maar ik krijg het paswoord van Word er niet uit.
Alvast dank.
Ik heb verschillende Word-bestanden die beveiligd zijn met een paswoord (1 word-bestand in verschillende versies met telkens verschillende paswoorden)
Als nu iemand het bestand opent met zijn paswoord, zou ik dat in een lijst willen hebben.
Het open van het bestand en loggen in een lijst (op datum en uur) is geen probleem maar ik kan niet zien wie het bestand opent.
Ik wou eerst op de usernaam van de pc loggen maar als iemand op een andere pc zit en daar zijn bestand opent, krijg ik een vals resultaat

Ik zou dit dus willen koppelen aan het paswoord maar is zoiets mogelijk?
Iemand enig idee?
Zoiets in deze trend:
if password = "111" then 'do this
if password = "222" then 'do something else
Maar ik krijg het paswoord van Word er niet uit.
Alvast dank.