Ik heb een vraagje. Ik wil in een excel bestand de personen uitfilteren per tabblad. Ik krijg mijn data eerst in een grote tabel met alle personen door elkaar. Daarvan wil ik per persoon een tabblad maken. Ik heb deze hulp gevonden, maar die werkt niet in de nieuwe excel: https://www.mrexcel.com/forum/excel...nt-false-check-next-row-true-condition-2.html
In de bijlage vinden jullie een voorbeeld. Ik krijg dus data binnen zoals in kolom A, B en C. Dan wil ik in een andere kolom (of tabblad maar dat maakt niet uit) Enkel de gegevens selecteren wanneer in kolom A een 1 staat. Dus als A2=1, dan E2=A2. Als A2<>1, dan check A3=1. Als A3=1, dan E2=A3. Als A3<>1, dan check A4 en zo verder.
Ik ben benieuwd of iemand mij kan helpen. Alvast bedankt voor jullie aandacht en tijd.
JorisBekijk bijlage Voorbeeld excel.xlsx
In de bijlage vinden jullie een voorbeeld. Ik krijg dus data binnen zoals in kolom A, B en C. Dan wil ik in een andere kolom (of tabblad maar dat maakt niet uit) Enkel de gegevens selecteren wanneer in kolom A een 1 staat. Dus als A2=1, dan E2=A2. Als A2<>1, dan check A3=1. Als A3=1, dan E2=A3. Als A3<>1, dan check A4 en zo verder.
Ik ben benieuwd of iemand mij kan helpen. Alvast bedankt voor jullie aandacht en tijd.
JorisBekijk bijlage Voorbeeld excel.xlsx