In een bestand heb ik verschillende mappen met budget en omzet aan elkaar gekoppeld. Veel cijfers,percentages etc.
Om het voor andere mensen overzichtelijker te maken wil ik graag een extra blad toevoegen met de dagomzet. Hier hoef ik n.l. niet alle groepen neer te zetten maar de meest belangrijke. Zodoende kan ik elke dag een A4 uit printen met overzichtelijk de omzetten.
Nu kan ik elke dag handmatig die omzetten invullen maar het is natuurlijk prettig als dit automatisch gaat.
Ik zit te denken om boven aan het nummer van de dag te geven (b.v. de 11e) en dat bij elke omzetgroep een formule staat waarin staat dat als het de 11e hij die en die omzet moet kopieren, als het de 12e is de volgende etc. etc.
weet iemand hier een goede formule of ander idee voor?
Mvg, Martijn
Om het voor andere mensen overzichtelijker te maken wil ik graag een extra blad toevoegen met de dagomzet. Hier hoef ik n.l. niet alle groepen neer te zetten maar de meest belangrijke. Zodoende kan ik elke dag een A4 uit printen met overzichtelijk de omzetten.
Nu kan ik elke dag handmatig die omzetten invullen maar het is natuurlijk prettig als dit automatisch gaat.
Ik zit te denken om boven aan het nummer van de dag te geven (b.v. de 11e) en dat bij elke omzetgroep een formule staat waarin staat dat als het de 11e hij die en die omzet moet kopieren, als het de 12e is de volgende etc. etc.
weet iemand hier een goede formule of ander idee voor?
Mvg, Martijn