Iframe en Google

Status
Niet open voor verdere reacties.

trem89

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2008
Beste mensen,

Er is een website dat gemaakt is in voor bak programma's.
Wat is er aan de hand?

Voorbeeld; www.eenwebsite.nl/nieuws.html.
als je bij google eenwebsite zoekt, dan zien direct er onder www.eenwebsite.nl ook
www.eenwebsite.nl/nieuws.html te zien, maar wanneer je hier op klikt krijg je enkele het inhoud van nieuws.html te zien ipv het hele website.

ik heb gezocht naar oplossingen door gebruik te maken van google en de ZOEK knop van helpmij.nl . Optie:
1. Java script : <script type='text/javascript' language='javascript'> <!-- if (self == top) {top.location.href = 'index.html'}; --> </script>.
2 Helemaal geen iframe gebruiken, maar dit is ivm verzoek niet mogelijk. Eigenlijk wel maar dat moet je de hele website om bouwen of heeft iemand hier een slim oplossing bij.

Het kan zijn dat antwoord simpel is, maar telkens ergens anders informatie lezen wat de vorige informatie overbodige maakt of tegen spreekt heeft me in de war gebracht.

Het einde resultaat is nog steeds het zelfde. Zo alle hulp is van hart welkom.

Groet,

***u

Het javascriptje zal er nog steeds voor zorgen dat Google beide resultaten toont en werkt bovendien niet overal.

De beste oplossing is om inderdaad de frames er uit te halen en de site opnieuw te ontwerpen; weet niet of dat haalbaar is voor je maar het is wel de beste oplossing ;)

Het javascriptje zal er nog steeds voor zorgen dat Google beide resultaten toont en werkt bovendien niet overal.

De beste oplossing is om inderdaad de frames er uit te halen en de site opnieuw te ontwerpen; weet niet of dat haalbaar is voor je maar het is wel de beste oplossing ;)

Het is niet haalbaar, want ik heb bijna nill verstand van het goede en correct bouwen van een website en het enige wat moet gebeuren is dat, want als ik zeg van het hele website moet op nieuw gebouwd worden.

Dan mag ik dat doen en dat kost me te veel tijd en van de andere kant zullen er telkens eisen zijn, omdat zijn eigen software hebben geimplemeert(d) in het website. Vandaar dat ik een snelle en een simpel manier zoekt.

Bedankt voor een snelle reactie trouwens Frats

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan