Iframe in e-mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Imhotep

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2003
Hey

Als ik een html e-mail zou versturen, die alleen een image bevat, en de html code voor image maps. Zou ik dan zo via een soort van een iframe, kunnen linken, in de e-mail, naar een site op de server?

Dus in de e-mail, in een soort frame, waar dus meerdere html pagina's in moeten komen, via 1 e-mail, via links op een imagemap.

Kan dit? Kan het sowieso om een html-site-achtige e-mail te versturen?

En dan kick ik dit berichtje omhoog.. aangezien het nog steeds niet opgelost is.. :(

Niemand die het weet?

Het is mogelijk om een html pagina in een mail te sturen.

(in outlook express: ga naar bericht ->nieuw bericht met -> webpagina)
EN daar link je dan naar je webpagina op je (een) server)
Dus als jij een html pagina maakt maakt met meerdere iframes lijkt me dat geen probleem.

Maak je bericht in Word (vanaf Office versie 2000/2002 zit Frontpage Lite hierin "verwerkt"), sla het op als Webpagina (naam.mht), pas evt. de code aan in kladblok of een andere HTML-editor, zorg wel dat je het weer opslaat als naam.htm bestand.
Open Outlook, kies Bestand - Openen, kies het .mht bestand dat je net gemaakt hebt en verstuur het.
Evt. CSS kan je het beste in de pagina zetten, anders moet je het stylesheet ook meesturen.

Begrijp je opmerking niet? Geef alleen de mogelijkheid aan, dat je Word kan gebruiken als je geen andere editor hebt. Heb je die wel, dan kan je die gebruiken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan