IIF functie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daneron

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2003
Hoi, ik zit al een tijdje te worstelen om via product codes de bijbehorende routings te tonen in een subform.

Het product tabel heeft product codes maar ook alternatieve codes waarbij de routing tabel als controle tabel dient.

Het lukt me alleen niet om een van een product code waarbij geen alternatieve code aanwezig is een routing te krijgen :confused:

Een dubbele iif functie heb ik geprobeerd maar dan lijk ik in een loop terecht te komen.

Heb er een klein pakketje van gemaakt Test.zip

Wat probeer je met die keuzelijsten? Die moet je veld, niet op een functie. Dat gaat nooit werken. En =Produkt2.Column(1) als Besturingselement voor de keuzelijst Produkt1 kan al helemaal niet; zo'n formule zet je op een tekstvak. Maar wat je in het subformulier wilt zien, snap ik ook niet.

Hoi Michel, geen idee waar je het over hebt maar het is inmiddels gelukt :) soms zie je door de bomen het bos niet meer. Het zal vast wel op een veel simpeler/professioneler manier opgelost kunnen worden maar ik kan er mee verder :)

Ik zal de test file wijzigen en herplaatsen met mijn (tijdelijke) oplossing. Als het anders kan dan wil ik dat uiteraard weten.

Ben erg benieuwd, want een IIF als Besturingselementbron voor een keuzelijst? En een verwijzing naar een andere? Kom maar op :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan